Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jesteśmy emerytami zamawiamy na allegro mamy paczkomat na miejscu dlaczego allegro zmienia kuriera i miejsce odbioru przesyłki mamy problem z chodzeniem mam do odebrania 18 butelek wody co mam zrobić zamówić taxi było dobrze teraz jest do bani wielkie dzięki
@Client:131895943 Bo są pazerni na pieniądze i podsuwają wam swojego kuriera i swoje automaty jako domyślne, a wy składając zamówienie nie zauważacie, że zmienił się domyślny sposób dostawy.
@Client:131895943 allegro podmienia w koszyku na swoje usługi One Box Allegro Delivery bo walczy z InPostem 😞 musisz zawsze przed zatwierdzeniem sprawdzić i w razie co zmienić na swój paczkomat 🙂
Zawsze zaznaczam paczkomat ale po zapłaceniu pojawia się DHL i paczkomat w innym miejscu i wtedy już nic nie mogę zrobić chyba podziękuję za współpracę a zamawiam już 5 lat
@Client:131895943 odpowiedź jest prosta , bo mają kiepskie algorytmy i promują swoje automaty , ALE !! ostateczna decyzja należy do kupującego ,wystarczy zweryfikować co allegro podpowiedziało i w razie konieczności zmienić ...../dotyczy OwP/ .
@mdrogeria widzisz, o tym dzisiaj pisałem i nie trzeba było długo czekać.
@Client:131895943 przykro mi, że macie problem z odbiorem zamówienia. Niestety nie mogę tego zweryfikować, ponieważ zakup nie był zrobiony na koncie, z którego piszesz.
Na formularzu płatności i dostawy podpowiadamy najkorzystniejsze metody dostawy, kupujący może samodzielnie zmienić proponowaną metodę i punkt odbioru.
Baju baju ustawienia mam na swoim profilu i nigdy bym nie zmienił mieszkam w Rzeszowie więc może przesyłki będą kierowane do Łodzi i potraktuje to jako wycieczkę teraz widać jak allegro traktuje klientów
Ludzie wolą mieć przesyłkę szybciej, nawet jakby musieli ją odebrać kawałek dalej. Do przyjmuje się, że każdy ma samochód i może sobie podjechać.
@la_nika dla mnie to jest dziadowstwo, potracicie klientów, wkurzycie sprzedawców a idzie wam to coraz lepiej 😄 sam ostatnio mało co nie kupiłem do Orlena dobrze że był komunikat 😉
@Client:92860440 nie napisałam, że to Ty zmieniłeś wybraną metodę dostawy, tylko że możesz to zrobić jeśli proponowana przez nas Ci nie odpowiada.
@kostas11 rozumiem i przekazuję Wasze opinie na ten temat.