Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłam masażer w październiku,ale nie używam go od samego początku. Podczas pracy masażera spada nakładka i bałam się go używać. Kontaktowałam się ze sprzedawcą, napisał żebym odesłała masażer w ramach reklamacji i tak zrobiłam. Dostałam odpowiedź, że masażer jest sprawny i żebym go z powrotem otrzymała muszę ponownie uiścić koszty opłaty.Czy tak to wygląda? Koszty odsylki i wysyłki mam ponosić sama? Obawiam się też, że ta niby sprawna nakładka nie jest sprawna , bo próbowałam ją nakładać i dokręcać na wszelkie możliwe sposoby.Prosze o radę , jest to moja pierwsza reklamacja, a kupuję na allegro, już kilka lat. Pozdrawiam
@Client:44297146 Cześć. 🙂 Jeśli sprzedający wydał negatywną decyzję reklamacyjną (czyli uznał ją za bezzasadną), to nie musi zwracać Ci kosztów odesłania, a powrót towaru odbywa się na Twój koszt.
@Client:44297146 Tak, tak to działa w ramach reklamacji od prywatnego sprzedającego.
@Client:44297146 jeśli to zakup od firmy nie od prywatnego sprzedawcy to koszt odesłania na reklamację zawsze pokrywa firma ale odrzucając reklamację ty pokrywasz powrót jeśli od prywatnego sprzedawcy kupiłaś a ten wydał negatywną decyzję reklamacyjną to nie dostaniesz ani zwrotu za wysyłkę ani nie musi ci odsyłać na swój koszt pokrywasz powrót ty