Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konto zostało skradzione, hasło zmienione, e mail tak samo zmieniony, numer telefony również, dowiedzieliśmy się o kradzieży konta za pomocą płatności w banku i chcemy odzyskać ponieważ dużo rzeczy zdążył złodziej zamówić. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Tokoyam już działam w tej sprawie! Tylko podaj proszę o jakie konto chodzi. Login możesz podać tutaj.
@la_nika Chodzi o inne konto nie te z którego pisze a login do drugiego konta to chakapl
@Tokoyam oki, dziękuję już to zgłosiłam do Działu bezpieczeństwa do weryfikacji, wkrótce otrzymasz od nas wiadomość e-mail, skontaktujemy się też ze sprzedającymi w tej sprawie.
@la_nika mam tylko jedną prośbę czy dało by radę wysłać wiadomośc e mail na inny mail niż jest podany na tamtym koncie najlepiej na ten z którego piszę ponieważ nie mamy dostępu do maila pozdrawiam i dziękuje za pomoc
@Tokoyam nie możemy tak zrobić, ale podsyłam Ci treść tej wiadomości tutaj:
dziękuję za pomoc i postaram się odzyskać pieniądze