anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. W zakładce Moje zakupy od poczatku nie widnieje zakup, który chciałabym zwrócić.

Client:103584779
#7 Wielbiciel#

Od momentu zakupu nie widzę jego historii przez co nie mam możliwości anulowania. Otrzymałam już przesyłkę i chcialabym dokonać zwrotu. Czy istnieje jakakolwiek inna metoda? Czy ktos jest mi w stanie powiedzieć dlaczego się nie wyświetla? Nie ukryłam, nie schowałam, proszę o podpowiedź. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103584779 sprawdź to proszę na Twoim drugim koncie Allegro, jest tam m.in. zakup z 30 stycznia 2023, drugie konto zarejestrowane jest na e-mail bez kropki. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów