Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam Zawiesił mi się telefon podczas płatności i mam płatność w toku i anuluj płatność Nie chcę anulować tylko zapłacić Wykorzystałam kupon za 10 zł
@nieszka1 Jeśli płatność została błędnie przerwana, to musisz ją anulować i ponowić (płatność, nie zamówienie).
Kuponem się nie martw, on wróci automatycznie w ciągu maksymalnie 24 godzin, a często jest to dużo, dużo szybciej.
niestety ten kupon stwarza problem bo wróciłam do płatności wyświetla się kwota 262 po kliknięciu zapłać wyświetla się 272 znikają ustawienia paczkomatu i wyświetla się SPRÓBUJ ZA KILKA MINUT i tak w kółko
@nieszka1 Czy korzystasz z aktualnej wersji aplikacji? Masz możliwość dokończenia zakupów z poziomu innego urządzenia, skoro telefon zaczyna się zawieszać?
Ta k z aktualnej . Zapłaciłam pojedyńczo trzema przelewami Nie dało się połączyć w jedną płatność Kupon lata w wirtualnej przestrzeni mam nadzieję że wróci na swoje miejsce Dziękuję za pomoc
@nieszka1 Taki kupon wraca w ciągu 24godz. ale nie jest już kuponem wykorzystujesz go podczas płatności w zakładce "Twoje zniżki".