Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas wypełniania wniosku o zwrot pieniędzy za produkt, nie byłam w stanie go przesłać. Po naciśnięciu przycisku wyślij, nic się nie wysyła. Próbowałem konwertować zdjęcia z dowodu osobistego, zmieniać powody dla których chciałabym dostać odszkodowanie, aczkolwiek nic się nie dzieje. Produkt kupiłam na allegro Lokalnie. Prosiłabym o pomoc w wypełnieniu tego wniosku
Pozdrawiam
Natalia
@Client:110546630 Cześć Natalia. 🙂 Czy pracownik Allegro udostępnił Ci dostęp do wniosku (wysłał link)? Jeśli tak, to w pierwszej kolejności spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce lub przesłać wniosek z poziomu innej przeglądarki.
Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Dobry Wieczór
Produkt został zakupiony na Allegro lokalnie, przez co nie jest wyświetlany na allegro. Mogłabyś mi podać Linka do obsługi Allegro lokalnie. Abym mogła wysłać wniosek
@Client:110546630 Formularz do kontaktu jest ten sam dla Allegro.pl i Allegro Lokalnie. Jeśli nie możesz wybrać produktu z listy, podaj numer oferty w treści zgłoszenia.