anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wniosek nie chce przejść

Client:110546630
#7 Wielbiciel

Podczas wypełniania wniosku o zwrot pieniędzy za produkt, nie byłam w stanie go przesłać. Po naciśnięciu przycisku wyślij, nic się nie wysyła. Próbowałem konwertować zdjęcia z dowodu osobistego, zmieniać powody dla których chciałabym dostać odszkodowanie, aczkolwiek nic się nie dzieje. Produkt kupiłam na allegro Lokalnie. Prosiłabym o pomoc w wypełnieniu tego wniosku 

Pozdrawiam 

Natalia

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:110546630 Cześć Natalia. 🙂 Czy pracownik Allegro udostępnił Ci dostęp do wniosku (wysłał link)? Jeśli tak, to w pierwszej kolejności spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce lub przesłać wniosek z poziomu innej przeglądarki.

Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158 

oznacz moderatorów

Client:110546630
#7 Wielbiciel

Dobry Wieczór

Produkt został zakupiony na Allegro lokalnie, przez co nie jest wyświetlany na allegro. Mogłabyś mi podać Linka do obsługi Allegro lokalnie. Abym mogła wysłać wniosek

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110546630 Formularz do kontaktu jest ten sam dla Allegro.pl i Allegro Lokalnie. Jeśli nie  możesz wybrać produktu z listy, podaj numer oferty w treści zgłoszenia.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów