Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zakupie przedmiotu dokonałem wpłaty, pieniążki wyszły z mojego konta, ale przy weryfikacji płatności system wyrzucił błąd „Przekroczono limit oczekiwania”. Sprzedający środków nie otrzymał, nawet nie widział jaki sposób płatności wybrałem (transakcji dokonywałem przez aplikacje mobilną i zakładam, że mogły w tym czasie wystąpić problemy z zasięgiem). Skontaktowałem się ze sprzedającym i anulowałem płatność i dla pewności całą transakcje. Bank utrzymuje, że od nich środki wyszły poprawnie, czy można sprawdzić co się z tym dzieję i czy przelew do mnie wróci?
Przelew do Ciebie wróci w ciągu 3 dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, po tym czasie napisz tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f