anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wybierz towar. co zrobić, jak w wykazie nie ma mojego towaru ? pokazane są tyko towary od XII 2022,

zuzia_20051
#8 Zapaleniec#

Dotyczy powtórnej reklamacji zakupionego towaru.

Ponieważ usterka jest taka sama powtórnie, tym razem chcę zwrotu pieniędzy. 

Mam odesłać towar, wypełnić formularz zwrotu.

W formularzu zwrotowym jest pozycja "wybierz towar".

Po kliknięciu pokazują się moje zakupy od grudnia 2022, a ja kupiłam reklamowany koc w październiku 2022.

Co mam zrobić, bo pole jest obowiązkowe ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego nie masz starszych zakupów? ukryłeś? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zuzia_20051 Ten zakup nie jest ukryty na Twoim koncie. Znajdziesz go tutaj i po rozwinięciu szczegółów będziesz mogła zgłosić problem z tym zakupem (dyskusję), ale formularz zwrotu nie będzie już dostępny. O jakim formularzu piszesz?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

zuzia_20051
#8 Zapaleniec#

Pani Natalio, 

 

Piszę o formularzu, który mam wypełnić, by zwrócić towar. 

Tego ode mnie chce sprzedawca, a i allegro wymaga wypełnienia tego formularza.

Zaznaczone są pola obowiązkowe, między innymi trzeba podać o jaki towar chodzi z listy, która wyświetla się po prawej stronie automatycznie.

A właśnie tam są moje zakupy od grudnia 2022, a ja kupiłam reklamowany koc w październiku 2022.

 

I wctym jest problem. 

 

Prosiłabym o pomoc, od początku, jak dokonać zwrotu towaru. 

 

Sprzedawca wymaga formularza i dowodu wpłaty, oraz mojego loginu. 

 

Będę wdzięczna za pomoc. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zuzia_20051 W którym miejscu widzi Pani ten formularz? Czy nie chodzi czasem o formularz kontaktowy

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Przecież to oczywiste - napisała, że interesuje ją formularz zwrotu/reklamacji do produktu, który już wcześniej reklamowała. 

Tak, wiem, z Allegro ponowna reklamacja jest niemożliwa - system nie przewiduje takiej sytuacji.

Ale co napisać w sytuacji, kiedy portal działa bez zgody z przepisami???

Oto jest pytanie...

oznacz moderatorów

zuzia_20051
#8 Zapaleniec#

Nie, nie ukryłam. 

Ja tego nie potrafię zrobić, choćbym chciała. 

Moja znajomość internetu jest prawie zerowa. 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Dogadaj się ze sprzedawcą, że wyślesz mu formularz reklamacyjny w formie pisemnej lub elektronicznej poza Allegro. Poproś sprzedającego o przesłanie odpowiedniego wzoru dokumentu, który powinnaś wypełnić. Podejrzewam, że na Allegro nie masz możliwości zareklamowania/zwrotu drugi raz tego samego przedmiotu, dlatego nie możesz dodać produktu do formularza. Dlatego moderatorzy milczą. 

oznacz moderatorów

zuzia_20051
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, tak zrobiłam. 

Wysłałam wypełniony formularz mailem, a do paczki włożyłam orginał formularza.

Zobaczymy co na to sprzedawca. 

Chcę zwrotu pieniedzy, bo koc /pilot/ zepsuł mi się 2x w ciagu 5 miesięcy.

 

Poprzedni koc miałam 8 lat. 

Nie chcę narażać się na kolejne wydatki i kłopoty. 

 

Wysłałam i czekam. 

Pozdrawiam 

Ewa

oznacz moderatorów