Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dotyczy powtórnej reklamacji zakupionego towaru.
Ponieważ usterka jest taka sama powtórnie, tym razem chcę zwrotu pieniędzy.
Mam odesłać towar, wypełnić formularz zwrotu.
W formularzu zwrotowym jest pozycja "wybierz towar".
Po kliknięciu pokazują się moje zakupy od grudnia 2022, a ja kupiłam reklamowany koc w październiku 2022.
Co mam zrobić, bo pole jest obowiązkowe ?
A dlaczego nie masz starszych zakupów? ukryłeś? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@zuzia_20051 Ten zakup nie jest ukryty na Twoim koncie. Znajdziesz go tutaj i po rozwinięciu szczegółów będziesz mogła zgłosić problem z tym zakupem (dyskusję), ale formularz zwrotu nie będzie już dostępny. O jakim formularzu piszesz?
Pani Natalio,
Piszę o formularzu, który mam wypełnić, by zwrócić towar.
Tego ode mnie chce sprzedawca, a i allegro wymaga wypełnienia tego formularza.
Zaznaczone są pola obowiązkowe, między innymi trzeba podać o jaki towar chodzi z listy, która wyświetla się po prawej stronie automatycznie.
A właśnie tam są moje zakupy od grudnia 2022, a ja kupiłam reklamowany koc w październiku 2022.
I wctym jest problem.
Prosiłabym o pomoc, od początku, jak dokonać zwrotu towaru.
Sprzedawca wymaga formularza i dowodu wpłaty, oraz mojego loginu.
Będę wdzięczna za pomoc.
@zuzia_20051 W którym miejscu widzi Pani ten formularz? Czy nie chodzi czasem o formularz kontaktowy?
Przecież to oczywiste - napisała, że interesuje ją formularz zwrotu/reklamacji do produktu, który już wcześniej reklamowała.
Tak, wiem, z Allegro ponowna reklamacja jest niemożliwa - system nie przewiduje takiej sytuacji.
Ale co napisać w sytuacji, kiedy portal działa bez zgody z przepisami???
Oto jest pytanie...
Nie, nie ukryłam.
Ja tego nie potrafię zrobić, choćbym chciała.
Moja znajomość internetu jest prawie zerowa.
Dogadaj się ze sprzedawcą, że wyślesz mu formularz reklamacyjny w formie pisemnej lub elektronicznej poza Allegro. Poproś sprzedającego o przesłanie odpowiedniego wzoru dokumentu, który powinnaś wypełnić. Podejrzewam, że na Allegro nie masz możliwości zareklamowania/zwrotu drugi raz tego samego przedmiotu, dlatego nie możesz dodać produktu do formularza. Dlatego moderatorzy milczą.
Dziękuję, tak zrobiłam.
Wysłałam wypełniony formularz mailem, a do paczki włożyłam orginał formularza.
Zobaczymy co na to sprzedawca.
Chcę zwrotu pieniedzy, bo koc /pilot/ zepsuł mi się 2x w ciagu 5 miesięcy.
Poprzedni koc miałam 8 lat.
Nie chcę narażać się na kolejne wydatki i kłopoty.
Wysłałam i czekam.
Pozdrawiam
Ewa