Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosilam zwrot. Omyłkowo wybrałam złego przewoźnika którego nie obejmuje smart - w tym przypadku pocztex który jest drogi.
Jak mogę anulować zwrot i wybrać ponownie?
lub, czy mogę odesłać towar już na mój koszt np. inpostem?
@dorka84_2007 nie anulujesz zwrotu i nie zmienisz nic, pozostaje nadać na własny koszt na adres sprzedawcy, jak chcesz paczkomatem to dopytaj się na który i czy sprzedawca poleci po paczkę 🙂
@dorka84_2007
Odesłanie rzeczy do sprzedawcy (czyli zwrot) w związku z odstąpieniem od Umowy z Art 27 UoPK - co do zasady jest na koszt i ryzyko konsumenta (tzn. konsument ponosi koszty i odpowiedzialność za to aby zwracana rzecz cało i zdrowo wróciła do sprzedawcy).
Możesz odesłać wybraną przez siebie metodą: np. przesyłką udostępnioną (i opłaconą) przez Allegro albo w dowolny inny sposób na swój koszt.
Przesyłkę należy zaadresować na adres wskazany przez sprzedawcę jako adres do zwrotów (nie do paczkomatu, odbioru w punkcie, etc. - bo sprzedawca nie ma obowiązku odbierania przesyłki ze zwrotem spod innego adresu niż wskazany w ofercie adres do zwrotów).
@dorka84_2007 podaj proszę numer tego zamówienia 🙂
@dorka84_2007 Dziękuję, napisz proszę do nas zgłoszenie, że chciałabyś anulować zwrot i zgłosić go ponownie przez ten dedykowany formularz . Nasi pracownicy pomogą Ci rozwiązać ten problem.
Przesyłka odesłana ze smartem 🙂 dziękuję za pomoc