Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki zonk w koszyku - niezależnie od wybranego dostawcy
- miał ktoś już taką przypadłość
szkoda, że nie widzimy screenshota, nie możemy ci pomóc bez tego 😕
jak coś, możesz dać screena na imgbb.com, i wrzucić tu linka 🙂
Pełen screen
Problem pojawia się praktycznie na każdym towarze dodanym do koszyka, i przy przedpłacie (nie występuje przy formie płatności pobraniowej).
Sprawę zgłosiłem obsłudze allegro - czekam na dalsze wieści.
(może za dużo zakupów na smart'a 🙂 )
@MG-Dolice o, jaki rodzaj płatności chodzi i o jaką ofertę? Trudno bez szczegółów wywnioskować mi coś więcej 🙂
@MG-Dolice, wiesz co, tak jak nasza kameleonka @cloudcloud wspomniała,
opisz dokładnie sytuację, bo bez tego to nic nie wiemy jak ci pomóc 🙂
Sprawa wyjaśniona
odpowiedź od Allegro:
Dziękuję za Pana wiadomość.
Jest to automatyczne ograniczenie nakładane losowo - nie mamy powodu, dlaczego też takie ograniczenie zostało nałożone na Pana konto.
Sytuacja jednak nie powinna się już powtórzyć 🙂
Życzę spokojnego dnia
XXXXX
no to git, zaznacz swoją odpowiedź jako rozwiązanie, to zamknie temat, bo sam sobie pomogłeś 😊
@MG-Dolice bardzo super informacja 🙂 choć gabaryt tej przesyłki wagowo i objętościowo jest spory 😮