Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem drukarkę, która po podłączeniu nie działała prawidłowo. Zgłosiłem zwrot, po czym odezwał się sprzedający i podpowiedział jak naprawić problem. Udało się naprawić, natomiast zgłosiłem mu jeszcze jeden problem, mianowicie w opisie aukcji było napisane, że jest nowy toner w drukarce, a był prawie pusty (12,5% wg wydruku stanu). Sprzedający zapewnia mnie, że dośle nowy toner. Niestety odwleka termin wysyłki. Czas na zwrot mam do 5 stycznia, a sprzedający twierdzi, że dopiero 05.01 może nadać nowy toner. Moje obawy są takie czy jeżeli coś pójdzie nie tak, w sensie że nie otrzymam nowego tonera lub toner który otrzymam będzie niezgodny z umową, to czy będę miał prawo zwróć drukarkę po tym terminie? Dodam, że nie chce jej zwracać, bo drukarka działa jak należy, natomiast przy zakupie mogłem wybrać tańszą ofertę bez tonera, natomiast kierowałem się tym że toner będzie nowy i wybrałem droższą ofertę. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
W takim przypadku to nie powinien być zwrot tylko reklamacja na niezgodność z opisem i jak nie wyśle to reklamuj. Dobrze mieć tą korespondencję gdzie Cię zapewnia o wysłaniu.
Niestety, wszystko było ustalane przez telefon, ustnie.
masz 2 lata na zgłaszanie reklamacji więc jeśli coś nie tak będzie to dyskusja i allegro ci pomoże