anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wydrukowalam etykietę zwrotną towaru ale nie mogę go osobiście odesłac tylko Kurierem.

gosias619
#7 Wielbiciel#

Witam. Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną. Okazało się że sprzedawca nie posiada umowy na Kuriera a ja osobiście nie mogę dostarczc zwrotu na Pocztę Polską, ze względu na rozmiary i ciężąr przesyłki. Sprzedający zaproponował ze zamówi Kuriera DPD na co się zgodziłam. Zwrot odesłałam 22.01.2025r Teraz Sprzedający do mnie pisze że mam zgłosić zwrot na Allegro w przeciwnym wypadku nie zwróci mi pieniędzy za zakupiony towar.  Co mam zrobić dalej ??

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Client:44052296
#21 Demiurg#

@gosias619 ale jak to. Przecież raz zgłosiłaś? Napisz, że zgłosiłaś podaj numer zwrotu i tyle. chyba, że wynikła jakaś pomyłka.

oznacz moderatorów

gosias619
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, problem rozwiązałam z Przedstawicielem Allegro, Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@gosias619 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gosias619
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, problem został rozwiązany.Pozdrawiam

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@gosias619  sprzedającemu chodzi o to, abyś weszła tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione następnie kliknęła SZCZEGÓŁY ZAKUPU , a później  ZWRÓĆ ZAKUP , wówczas nie będzie się musiał użerać z Allegro o zwrot prowizji, no i w skarbówce będzie miał potwierdzenie, że tego nie sprzedał

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T tylko że gosias619  pisze "Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną." wygenerowało też zapewne darmową etykietę na PP

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Client:44052296  jeśli tak było, to nie wiem jak niby miała by zgłosić drugi zwrot🤔

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T no właśnie

oznacz moderatorów

gosias619
#7 Wielbiciel#

Otóż to, ponieważ opcja ta była już nieaktywna.

oznacz moderatorów

gosias619
#7 Wielbiciel#

Dokładnie tak było. Niedługo potem Sprzedawca zaproponował że zamówi mi  Kuriera,, lecz za usługę będę musiała zapłacić. Zgodziłam się ponieważ przesyłka ważyła około 20kg. Ostatecznie Kurier nic nie wziął informując mnie że prowizja została uregulowana. 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T 2x razy tego samego nie zwrócisz, Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną

oznacz moderatorów

gosias619
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, sprawa została załatwiona pozytywnie,Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@gosias619 Musisz skontaktować się z pomocą, pomogą Ci jak zakup był ze Smartem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

gosias619
#7 Wielbiciel#

Dziękuję sprawa została załatwiona pozytywnie. Pozdrawiam

oznacz moderatorów