Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną. Okazało się że sprzedawca nie posiada umowy na Kuriera a ja osobiście nie mogę dostarczc zwrotu na Pocztę Polską, ze względu na rozmiary i ciężąr przesyłki. Sprzedający zaproponował ze zamówi Kuriera DPD na co się zgodziłam. Zwrot odesłałam 22.01.2025r Teraz Sprzedający do mnie pisze że mam zgłosić zwrot na Allegro w przeciwnym wypadku nie zwróci mi pieniędzy za zakupiony towar. Co mam zrobić dalej ??
@gosias619 ale jak to. Przecież raz zgłosiłaś? Napisz, że zgłosiłaś podaj numer zwrotu i tyle. chyba, że wynikła jakaś pomyłka.
Dziękuję, problem rozwiązałam z Przedstawicielem Allegro, Pozdrawiam
@gosias619 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot.
Dziękuję, problem został rozwiązany.Pozdrawiam
@gosias619 sprzedającemu chodzi o to, abyś weszła tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione następnie kliknęła SZCZEGÓŁY ZAKUPU , a później ZWRÓĆ ZAKUP , wówczas nie będzie się musiał użerać z Allegro o zwrot prowizji, no i w skarbówce będzie miał potwierdzenie, że tego nie sprzedał
@KOGIEL_T tylko że gosias619 pisze "Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną." wygenerowało też zapewne darmową etykietę na PP
@Client:44052296 jeśli tak było, to nie wiem jak niby miała by zgłosić drugi zwrot🤔
@KOGIEL_T no właśnie
Otóż to, ponieważ opcja ta była już nieaktywna.
Dokładnie tak było. Niedługo potem Sprzedawca zaproponował że zamówi mi Kuriera,, lecz za usługę będę musiała zapłacić. Zgodziłam się ponieważ przesyłka ważyła około 20kg. Ostatecznie Kurier nic nie wziął informując mnie że prowizja została uregulowana. 🙂
@KOGIEL_T 2x razy tego samego nie zwrócisz, Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną
Dziękuję, sprawa została załatwiona pozytywnie,Pozdrawiam
@gosias619 Musisz skontaktować się z pomocą, pomogą Ci jak zakup był ze Smartem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Dziękuję sprawa została załatwiona pozytywnie. Pozdrawiam