Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną. Okazało się że sprzedawca nie posiada umowy na Kuriera a ja osobiście nie mogę dostarczc zwrotu na Pocztę Polską, ze względu na rozmiary i ciężąr przesyłki. Sprzedający zaproponował ze zamówi Kuriera DPD na co się zgodziłam. Zwrot odesłałam 22.01.2025r Teraz Sprzedający do mnie pisze że mam zgłosić zwrot na Allegro w przeciwnym wypadku nie zwróci mi pieniędzy za zakupiony towar. Co mam zrobić dalej ??
@gosias619 ale jak to. Przecież raz zgłosiłaś? Napisz, że zgłosiłaś podaj numer zwrotu i tyle. chyba, że wynikła jakaś pomyłka.
@gosias619 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot.
@gosias619 sprzedającemu chodzi o to, abyś weszła tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione następnie kliknęła SZCZEGÓŁY ZAKUPU , a później ZWRÓĆ ZAKUP , wówczas nie będzie się musiał użerać z Allegro o zwrot prowizji, no i w skarbówce będzie miał potwierdzenie, że tego nie sprzedał
@KOGIEL_T tylko że gosias619 pisze "Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną." wygenerowało też zapewne darmową etykietę na PP
@Client:44052296 jeśli tak było, to nie wiem jak niby miała by zgłosić drugi zwrot🤔
@KOGIEL_T no właśnie
@KOGIEL_T 2x razy tego samego nie zwrócisz, Zgłosiłam zwrot zakupionego towaru i wydrukowałam etykietę zwrotną
@gosias619 Musisz skontaktować się z pomocą, pomogą Ci jak zakup był ze Smartem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e