Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Mam taki problem. Wygrałam licytację klocków. Otrzymałam prośbę o sfinalizowanie tranzakcji, co oczywiście zrobiłam. Niestety sprzedający nie wysyła towaru, mija już 4 dzień. Przez przypadek trafiłam na dokładnie taką samą licytację tych klocków przez tego samego sprzedającego, rozpoczętą dzień po mojej wpłacie.. Sprzedający nie odpowiada na wiadomości ode mnie. Pieniądze już zapłaciłam. Co mam robić?
@bogusia_77 Allegro Lokalnie czy Normalne? Jaki był podany czas wysyłki?
Napisz do niego tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin w dni robocze. Po tym czasie, gdy nie odpowie, poproś w Dyskusji o wsparcie pracownika Allegro, który nawiąże kontakt ze sprzedawcą.
Gdy jednak nic nie pomoże, po 14 dniach wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
Klocki zakupiłam przez allegro lokalnie i wchodząc w pierwszy link niestety nie pojawia się zakupiony przedmiot. Poza tym wysłałam już dwie wiadomości i sms, które pozostają bez odpowiedzi.
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Sprawdź, czy masz przedmiot w kupionych tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Bardzo dziękuję za pomoc. Znalazłam. Rozpoczynam dyskusję ze sprzedającym.