Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wygrałam licytację. Przedmiot był używany, z drobnymi przybrudzeniami, według opisu. Po rozpakowaniu zauważyłam dużą dziurę i małe dziurki w innym miejscu. Zdjęcia sprzedającego były tak zrobione,że dziury widać nie było, A mniejsze - materiał był zawinięty, więc również były niewidoczne.
Co mogę zrobić? Potrzebuje tej rzeczy, gdybym wiedziała, że będzie ta dziura, licytowalabym inaczej lub wybrałabym inną rzecz.
Zwrot nie wchodzi w grę. Narzeczony mówi że za kwotę 27zl +20zl dostawy sprzedawca nie odda mi ani grosza. Ale czuje się oszukana. Wystawić złą opinię? Czy może dogadywać się że sprzedawcą?
@Client:94166232 najpierw reklamacja, a nie negatyw 😞 skąd wiedza że nie uzna reklamacji ? negatywa zdążysz wystawić 😉
Dziwne podejście 😞
W opisie nie było ani słowa o dziurach, tylko o przybrudzeniach. Dla mnie to zwykle oszustwo. Zdjęcia są tak zrobione żeby nie było tego widać. Celowo wprowadzono mnie w błąd , a tak jak pisałam. Kwota jest mała, towar pomimo dziur jest mi potrzebny. Stąd takie podejście
@Client:94166232 Oczywiście odda całość, reklamujesz towar na niezgodność z opisem, otwórz dyskusję z spzredjącym, ma 24 godz na odpowiedź , później poproś Allegro o pomoc:jak zwykłe Allegro tu :https://allegro.pl/dyskusje/nowa jak AL to tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
I nie będę musiała odsyłać produktu? 🤔
@Client:94166232 Jak to nie? Do reklamacji trzeba odesłać, potem sprzedawca oddaje wszystkie koszty. Chcesz mieć pieniądze i towar?
Pisalam w poscie, że nie chce odsyłać towaru, ponieważ jest mi potrzebny na poniedziałek i już nie zdążę znaleźć nowego ani nic w podobie...
@Client:94166232 Jeżeli towar jest niezgodny z opisem i reklamacja jest zasada, sprzedający po odesłaniu ma obowiązek oddać Ci cenę towaru + koszt wysyłki + koszt odesłania. Poczekaj z opinią do czasu załatwienia sprawy. Otwórz spór i zgłoś reklamację, pomoże Ci tam pracownik Allegro.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Tylko tak jak pisałam, zależy mi na tym produkcie. Jest to transporter dla psa, który potrzebny jest mi na przyszły poniedziałek. Więc reklamacja ze zwrotem mnie nie satysfakcjonuje. Chce sprawiedliwości za wprowadzenie w błąd. Z dziurami sobie poradze
@Client:94166232 No więc złóż w Dyskusji sprzedawcy reklamację i domagaj się obniżenia ceny. Podaj mu numer konta do zwrotu części środków. Z komentarzem się wstrzymaj, wystawisz go w zależności od reakcji sprzedawcy.
Obnizenie ceny z 27 pln??? Wyklocac sie o pare zlotych? Gra nie warta swieczki. Ja osobiscie przywalilbym negatywa za wprowadzanie w blad i nieuczciwosc😉
Dokładnie, uważam że gra nie warta świeczki, ale ciągnie mnie, żeby sprawiedliwość była. ..
@Client:94166232 Masz na zwrot 14 dni od złożenia oświadczenia, wniosku o odstąpienie od umowy. Mało 14 licząc od dnia następnego? Oboje z tego może wyjdziecie bez wzajemnej urazy, negatywnych ocen. Zapomnisz o dziurach w zamian za skorzystanie z przysługującego terminu 14 dni ale powinno być niezwłocznie, no cóż świeta 😉
🙂 nie chce zwracać produktu, ponieważ zamówiłam go z myślą o poniedziałkowym wyjeździe. Chce sprawiedliwości i zeby facet kolejny raz nie zatajał takich rzeczy.
@Client:94166232i nie zdążysz wrócić w ciągu 14 dni by zwrócić? Trochę walka o "parę złoty" Ile może Ci opuścić, 4 PLN, 8 PLN, zaproponuj mu coś i spróbuj się dogadać. Sprawiedliwość też można załatwić polubownie aby obie strony były zadowolone 😉
Zapytanie zostało założone po to, aby się dogadać polubownie. Napisałam do sprzedawcy, czekam na odzew.
@Client:94166232 Jak chcesz sprawiedliwości to należy reklamować, a to wygląda na szukanie "dziury".
No jak mam zostawić siebie i mój wyjazd 'na lodzie', to wolę szukać dziury w całym niż odsyłać przedmiot, ponownie za niego płacić itd. Facet zatail fakt, że produkt jest niezgodny z jego własnym opisem. Czekam na jego odpowiedź i wtedy zdecyduje co dalej.
@Client:94166232 To czego Ty w końcu chcesz? Nie chcesz reklamować, nie chcesz oddać, nie chcesz obniżki ceny. Czego chcesz? Wystaw negatywa za zatajenie wad w opisie i po temacie.
Dzięki za wyczerpujący komentarz, sprawa załatwiona 😉