anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłanie wiadomości odnośnie zakupu

Szegi87
#7 Wielbiciel#

Witam chciałem zapytać czy na Allegro

istnieje możliwość wysłania wiadomości odnośnie zamówienia

Bo obecnie korzystam z otwórz dyskusję z uwagi na to żebym nie musiał podawać ręcznie danych o zamówieniu wysyłając mejla ale tam trzeba wybrać jakiś powód i wszystkie są negatywne.

A chce tylko coś doprezcyzować bez przekopiowywania danych o zamowieniu

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Szegi87 Próbowałeś korzystać z formularza "Pytanie do sprzedającego" z poziomu oferty, w której dokonałeś zakupu? Możesz też odpowiedzieć na powiadomienie "Kupiłeś...", Twoja wiadomość zostanie przekazana do sprzedającego lub pisać przez Centrum wiadomości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Szegi87
#7 Wielbiciel#

Pytanie do sprzedającego dotyczy tylko 1 przedmiotu i nie jest związane z zamówieniem

Centrum wiadomosci nie laczy sie z transakcja

w obu przypadkach trzeba skopiowac tekst i podawac nr zamowienia

w sumie nigdy nie odpowiadałem na maila

bo na dole jest informacja

Szegi87_0-1608590657738.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Szegi87 Komunikat, który przedstawiłeś pochodzi z maila, którego otrzymałeś po zakupie lub po wysłaniu zgłoszenia przez stronę Allegro Pomoc. Jeśli chcesz skontaktować się ze Sprzedającym bezpośrednio w sprawie danej oferty, możesz skorzystać z jednego ze sposobów, które przedstawiła Ci już @nat_not.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Szegi87
#7 Wielbiciel#

Mi chodziło o drogę komunikacji która pozwala mi się odnieść do istniejącego zamówienia bez kopiowania informacji z mejla od sprzedającego.

Jeżeli kupuje kilka rzeczy od jednego sprzedającego, żeby przyśpieszyć komunikacje muszę podać numer zamówienia który otrzymałem mejlem.

W przypadku dyskusji nie muszę tego robić.

W przypadku wysłania pytania do sprzedającego lub przez centrum wiadomości muszę podać ten numer lub liczyć na to że jakoś mnie znajdą co z reguły przedłuża kontakt.

Jedynym rozwiązaniem które spełnia wymóg była odpowiedź na maila z zakupem, jednak jest tam wprost napisane żeby na niego nie odpowiadać.

 

Poprostu opcja nie-negatywnej dyskusji w systemie mogłaby pomóc obu stronom. Bo jako klient dokładnie wiem o które zamówienie chodzi i sam pozniej nie musze szukac. A sprzedający tez zapewne od razu w portalu widzi o jaką transakcję chodzi.

oznacz moderatorów