Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy robicie problemy, gdy kupujący chce otrzymać przesyłkę w terminie późniejszym? Dziś spotkałam się z pyskówką sprzedawcy (wysłał od razu nie czytając pola "wiadomość do sprzedawcy") po wystawieniu negatywa (jednak tu głównie chodziło o brak zwrotu środków w terminie 14 dni) napisał do mnie e-mail, że nie będzie robić debilnych notatek i zawracam mu głowę głupimi wymysłami. Nigdy nie miałam z tym problemu.. pierwszy raz trafiłam na takie podejście..
@lilith191 Nie oddał środków? Negatywna ocena dobrze żeś wystawił, ostrzega innych.
oddał, ale dopiero po interwencji Allegro po upływie ponad 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Dziś jednak dostałam e-maile, w których pyskował ws. negatywa i sytuacji, że chciałam wysyłkę zakupionego produktu w terminie późniejszym (bo, jak wspomniałam wcześniej, nie będzie robić debilnych notatek)
@lilith191 Wiesz, ze Allegro każe sprzedawców za takie pójście na rękę kupujacemu? Co nie zmienia faktu że niegrzeczne odpowiedzi i robienie problemu ze zwrotem zasługują na negatywa.
@lilith191 bo sprzedawcy są rozliczani z terminowych nadać, ja też bym nie przetrzymał 😞
@kostas11 Jeżeli jest taka sytuacja to mógł to jak człowiek wytłumaczyć jak Pan teraz😉
@lilith191 pewnie że tłumaczę i wstawiam linki jak to jest liczone i na co wpływa 😄
@lilith191to prawda, mógł spokojnie poinformować, a pole "wiadomość dla sprzedawcy jest bardzo ważna dla niego, bo sytuacja mogła być odwrotna, ze jak nie wyśle zgodnie z tym co ma opisane a dzień i więcej później to Cię kurier nie zastanie na tym kontynencie i też będzie jego wina że wysłał za późno i mimo iż wiedział że Cię nie będzie. (a raczej nie czytał lub nie zrobił notatki) 😉 Ja zwykle dzwonie w takich sprawach bo wiem, że pakować i wysyłać może zmęczony po imprezie pracownik który ma gdzieś jak interes idzie 😉
Tu akurat był Janusz biznesmen 🙄.. no cóż.. zostawię e-mail od sprzedawcy (po negatywie) dla poprawy humoru 🙂
@lilith191 Ale, żebyśmy zobaczyli moderator musi zatwierdzić.
@LEW433 Tak chyba będzie szybciej:)
Prosze się już więcej nie upokarzać a w końcu się ogarnąć mam nadzieje że już u nikogo nie złoży Pani zamówienia i nie będzie tak zawracała głowy jak u Mnie prosze pamiętać że ja staram się szybko nadać towar a nie robić jakieś debilne notatki jak dla Pani że mam wysłać za 7 dni ... prosze sobie w takim razie o te 7 dni przesunąć kalendarz i takie głupie odpowiedzi typu " iść w późniejszym czasie na zabieg, mogłam wyjechać, mogłam mieć zbyt wiele na głowie" ma Pani telefon? potrafi Pani z niego kożystać ? to prosze sobie skłądać zamówienia z telefonu bo takie głupie Pani tłumaczenie nie ma nic do rzeczy a tylko komplikuje Pani innym życie
@lilith191 Szczerze, także był obniżył ocenę. Nie jest to odpowiedź sprzedającego. A możesz mi wierzyć że nie obniżam. Wyjątek był(1,2 max).
To był chyba mój 2 negatyw w ciągu mojej ok. 10 letniej kariery na Allegro. Zawsze daję pozytywy i wszędzie 5.. no ale.. czasami już na prawdę trzeba 😒
@lilith191 Dobrze, że wystawiłaś negatywa. Ty nie musisz znać zasad, jakie obowiązują sprzedawców jeśli chodzi o czas realizacji zamówienia, możesz poprosić o opóźnienie wysyłki. Jeżeli sprzedawca Ci niczego nie wyjaśnił, niczego nie uzgodnił, nie zareagował na prośbę tylko wysłał natychmiast, negatyw jest zasadny. Za brak terminowego zwrotu wpłaty także - tu już dziwnym trafem tak się nie spieszył.
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź 😉