Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, po dłuższej przerwie chciałem się zalogować na moje drugie konto jednakże podczas logowania wyskakuje błąd "wymagane jest rozwiazanie captchy" Zdjęcie poniżej:
Problem jest następujący, gdy próbuje przywrócić hasło muszę wprowadzić kod SMS a niestety już danego numeru nie posiadam, więc jestem w punkcie wyjścia. Jakieś pomysły? Dodam, że tak sprawdzałem na innych urządzeniach, na innych przeglądarkach kończąc na innych łączach internetowych.
@ProlificT Cześć. 🙂 Taki komunikat pojawia się najczęściej po kilku nieudanych próbach logowania.
Pomożemy Ci odzyskać hasło 🙂 Umów rozmowę telefoniczną lub napisz do nas na czacie tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a&subjectId=6de6aa76-1...