Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Dostałam produkt ale pognieciony mam zdjęcia.Zamówienie było w ramach Smart.Chciałabym odesłać produkt i otrzymać inny.Sam produkt nie nie kosztuje 45 zł.Czy jest możliwość że w ramach reklamacji sprzedawca powinien mi przysłać nowy nie naruszony i sam opłacic ponowną wysyłke?
@Kassobi Czy kontaktowałaś się ze sprzedającym w tej sprawie?
@Kassobi Nie należy mylić zwykłego zwrotu z reklamacją. Zwrot w trybie ustawowym jest prostszy, ale nie gwarantuje wymiany towaru na nowy - a jedynie zwrot kosztów. Najprościej byłoby zwrócić felerny towar i kupić nowy - ale jeśli wartość tej rzeczy sama nie przekracza limitu Smart, to nie będzie darmowej przesyłki.
@Kassobi Nie da się tak zrobić, jak produkt jest uszkodzony albo niezgodny z opisem ,muisz go reklamować, Nie warto kombinować to źle się dla Ciebie skończy, ale jak uważasz.
Tzn. ja nic nie zamierzam kombinować 😉 Ja chciałam odesłać reklamowany produkt i pytałam się czy sprzedawca ma obowiązek odesłać inny nowy produkt na własny koszt. Nie znam przepisów dlatego pytam
@Kassobi wszystkie informacje o tym jak prawidłowo reklamować otrzymany przedmiot znajdziesz w tym artykule.
Dziwni jesteście 😁 przekręcacie moje słowa i nie odpisujecie na moje pytanie.Podejrzewam że wiekszość ludzi nie dostaje pomocy...Na przyszłość już wiem żeby tu nie pisać
Wszystko jest po stronie sprzedającego, on w porozumieniu z Tobą ma podjąć decyzję, wcześniej nie należy niczego odsyła. Inna sprawa że należy zgłosić do sprzedającego ze istniej taki problem i wg prawa to się zgłasza reklamację do sprzedającego jak zakup od firmy. Najlepiej przez otwarcie dyskusji, tu masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa