Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient chce wymienić towar. Zepsuł się w trakcie użytkowania. Nie wiem jak to zrobić, jak wygląda taka procedura.
Minęło 3 miesiące od zakupu. Gwarancja jest na 12 miesięcy.
@bougieitems Klient złożył reklamację, więc odsyła towar. Ty wymieniasz mu na sprawny i odsyłasz do niego na swój koszt, dodatkowo zwracasz mu koszt wysyłki uszkodzonej rzeczy do Ciebie. Klient nie musi reklamować z gwarancji, może też z rękojmi. Rękojmia, czyli odpowiedzialność za wady dla przedmiotów nowych trwa 2 lata.
Czyli w plecy najzwyczajniej w świecie. Jak ma smarta to może wysłać smartem ?
@bougieitems smartem może wyslać jako odstąpienie tylko do 14 dni
Potem zwrot jest chyba zablokowany i smart nie zadziała. Ale musiałby to sprawdzić
Minął czas na Smart.
@bougieitems procedura jest bardzo prosta:
1) klient odsyła uszkodzony przedmiot
2) Ty naprawiaasz i odsyłasz albo wysyłasz nowy. jednoczesnie zwracając klientowi koszt wysyłki uszkodzonego.
Przy tanich produktach czasem lepiej po prostu wysłac od razu drugi produkt niż bawić sie w odsylanie i pokrywanie kosztów. Jełsi produkt jest droższy warto aby klient go odesłał wówczas Ty masz prawo reklamować go dalej - u dystrybutora czy producenta.
Nie jest mega drogi, ale nie mam możliwości odesłać produkt na gwarancję do producenta. Myślę że nie ma sensu się w to bawić. Wyślę nowy i po sprawie. Najlepsze rozwiązanie. Jest to problematyczne.