anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wymiana towaru na nie uszkodzony

MAMY ROZWIĄZANIE!
bougieitems
#10 Popularyzator#

Witam, klient chce wymienić towar. Zepsuł się w trakcie użytkowania. Nie wiem jak to zrobić, jak wygląda taka procedura. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
bougieitems
#10 Popularyzator#

Minęło 3 miesiące od zakupu. Gwarancja jest na 12 miesięcy. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@bougieitems Klient złożył reklamację, więc odsyła towar. Ty wymieniasz mu na sprawny i odsyłasz do niego na swój koszt, dodatkowo zwracasz mu koszt wysyłki uszkodzonej rzeczy do Ciebie. Klient nie musi reklamować z gwarancji, może też z rękojmi. Rękojmia, czyli odpowiedzialność za wady dla przedmiotów nowych trwa 2 lata.

oznacz moderatorów
bougieitems
#10 Popularyzator#

Czyli w plecy najzwyczajniej w świecie. Jak ma smarta to może wysłać smartem ? 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@bougieitems smartem może wyslać jako odstąpienie tylko do 14 dni

Potem zwrot jest chyba zablokowany i smart nie zadziała. Ale musiałby to sprawdzić

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Minął czas na Smart.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@bougieitems  procedura jest bardzo prosta:

1) klient odsyła uszkodzony przedmiot

2) Ty naprawiaasz i odsyłasz albo wysyłasz nowy. jednoczesnie zwracając klientowi koszt wysyłki uszkodzonego.

Przy tanich produktach czasem lepiej po prostu wysłac od razu drugi produkt niż bawić sie w odsylanie i pokrywanie kosztów. Jełsi produkt jest droższy warto aby klient go odesłał wówczas Ty masz prawo reklamować go dalej - u dystrybutora czy producenta.

oznacz moderatorów
bougieitems
#10 Popularyzator#

Nie jest mega drogi, ale nie mam możliwości odesłać produkt na gwarancję do producenta. Myślę że nie ma sensu się w to bawić. Wyślę nowy i po sprawie. Najlepsze rozwiązanie. Jest to problematyczne.

oznacz moderatorów