Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem laptopa niecały rok temu. Miałem problem z zasilaczem i poprosiłem o wymianę na nowy w ramach gwarancji. Teraz zepsuł mi się laptop i czy mogę wymienić na nowy w ramach 12-miesięcznej gwarancji?
Dodam, że przy problemach z zasilaczem korzystałem przez czat Allegro. Teraz nie mogę tego zrobić 😕
składasz reklamację u sprzedawcy , jeśli się to okaże nieskuteczne pisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@TC-Crusaider1922 To zależy od warunków gwarancji, które ustala gwarant, producent, sprzedawca, importer. Masz kartę gwarancyjną?
Najlepiej złóż reklamację sprzedawcy nie z gwarancji, tylko z obowiązkowej rękojmi. Jeśli sprzęt był już naprawiany i kolejna wada jest istotna, masz prawo na podstawie art 560 Kc odstąpić od umowy i domagać się zwrotu wpłaty.
Jeśli to był nowy laptop, rękojmia trwa 2 lata. Do rękojmi nie potrzebujesz żadnych kart gwarancyjnych, sam wysyłasz pismo reklamacyjne. Poczytaj o rękojmi na stronie UOKiK.