Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
Proszę mi powiedzieć co w sytuacji, jeśli rekompensata z pok została wypłacona na błędne konto?
Już wyjaśniam... Rekompensata jest za sukienkę, za którą zapłaciłam przelewem tradycyjnym w oddziale banku ( nie mojego! ).
Rekompensata została wypłacona prawdopodobnie na konto tego oddziału.. do swojego konta mam przypisane moje konto bankowe, z którego place 99% zakupów. Zwroty też bez problemów na nie wpływają.. Nie pamiętam czy we wniosku też było pole do wpisania, ale jeśli tak to wpisałam swoje.. co teraz?
@Roberta1036, podasz numer zamówienia lub wniosku o rekompensatę?
@Roberta1036, widzę, że wysłaliśmy Ci potwierdzenie zwrotu środków i poprosiliśmy, abyś udała się z nim do banku, w którym dokonałaś wpłaty. Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie wyjaśnić. 🙂
Nic śmiesznego, chyba dobrze że otrzymałeś pomoc, a życie jest smutne więc dobrze jest się uśmiechnąć, prawda!🤔
Środki wracają tam skąd wyszły skoro wpłaciłaś w banku należy je tam odebrać.😂