Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Na moim koncie allegro mam wypłaty nieaktywne a pod spodem piszę payu aktywne o co chodzi? dodatkowo czekam 2 dzień na weryfikację Przelewy 24 i wysłałem skan dowodu i nic. Nie dociera do mnie zwrot pieniędzy za zwrócony towar na finanse co mam z tym zrobić?
@dawid13700 Cześć. Daj proszę znać, za który przedmiot nie otrzymałeś zwrotu płatności?
Koszt za przedmiot został zwrócony i potwierdzony e mailem i nadal nie otrzymałem pieniędzy na konto payu i piszę ze wypłaty nie aktywne. Chodzi o ten przedmiot z linka https://allegro.pl/oferta/klawiatura-lenovo-ideapad-z50-z50-70-z50-75-6488132091?snapshot=MjAyMS0wOC...
@dawid13700 A od kogo był ten mail, jeżeli sprzedający zwraca przez AF to Allegro wysyła maila i w ciągu kilku dni kasa wraca na twoje konto. Musi być to mail od Allegro nie od sprzedającego!!!!
Wiadomość była wysyłana od allegro do mnie że "Sprzedający zwrócił środki za zakup i wkrótce wrócą one na twoje konto bankowe, rachunek powiązany z kredytem lub kartę z której opłacony był zakup" i kasy nie ma do dzisiaj na finansach
@dawid13700 Zrozum - kasa nie ma być na finansach, tylko na Twoim koncie bankowym. Jeśli otrzymałeś takiego maila, to odczekaj 3 dni i sprawdź KONTO BANKOWE.
@dawid13700 Do zwrotu wpłaty za zwrócony towar nie musisz aktywować wypłat z PayU i z Przelewy24. To Ci będzie potrzebne tylko wtedy, gdy coś sprzedasz i otrzymasz od kupującego zapłatę za towar.
Zwrot wpłaty od sprzedawcy pojawi się bezpośrednio na Twoim koncie bankowym, tym, z którego płaciłeś. Gdy sprzedawca zwraca wpłatę otrzymujesz powiadomienie e-mail od Allegro. Taki zwrot trwa 3 dni robocze.
Oj Przepraszam, pieniądze są na innym koncie pomyliłem konta bankowe sprawdzałem nie te co trzeba temat jest rozwiązany. Ale jeszcze 1 pytanie kiedy to konto będzie aktywne payu bo chciałbym coś sprzedać, muszę czekać tylko aż zostanie aktywowane? Pozdrawiam
@dawid13700 Masz aktywne wypłaty z PayU. Konieczna jest jeszcze weryfikacja danych do wypłat w Przelewy24. Czy wysłałeś dokumenty do weryfikacji?