Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dnia 4.12 zakupiłem na aukcji skaner 3d Creality otter, wszystko fajnie, sklep niby z chińską dystrybucją ale opinie dobre, więc stwierdziłem że wezmę produkt.
https://allegro.pl/oferta/skaner-3d-creality-cr-scan-otter-dokladnosc-0-02-mm-15426497555
z linku powyżej, również w opinii znajdują się zdjęcia co otrzymałem.
Przesyłka miała dotrzeć DHL 11-12 grudnia, dotarła 09.12 wszystko pięknie, ku mojemu zdumieniu otwieram paczkę a tam całkiem inny produkt niż zamawiałem, zamiast skanera jakaś chińska tania poziomica...
Zgłosiłem dyskusję ze sprzedającym, ale teraz boję się że jeśli to konto dropshippingowe to nic w tym temacie nie zdziałam, co można w takiej sytuacji zrobić aby odzyskać pieniądze?
W dyskusji napisz że oczekujesz albo na wymianę na zgodny z ofertą albo na zwrot kasy. Zgłaszasz reklamacje za niezgodność z umową. 14dni czekasz oznaczasz dyskusję jako nierozwiązaną jak nie będzie dojścia do porozumienia. I wypełniasz wniosek o protecta. @Gryzlly_rr
Ok, dziękuję za odpowiedź, a co w przypadku 14 dniowego zwrotu? co jeśli zwrócę nie ten towar co w ogłoszeniu? Czy lepiej czekać 14 dni i protect? i ew. co z ratami któe miałem na produkt jeśli 1 rata przypada na 14 dni od wpłynięcia sporu?
@Gryzlly_rr W dyskusji napisz że:
- zgłaszasz reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową
- oczekujesz odebrania towaru na koszt sprzedającego i w jego zakresie - mogą przysłać kuriera po odbiór albo przysłać opłaconą etykietę nadawczą
O zwrocie 14 dniowym - w sensie odstąpienia od umowy - zapomnij. W tej sytuacji nie będzie to ani prawidłowym działaniem ani też nie będzie dla Ciebie korzystne.
Jeśli zbliża się termin spłaty raty to masz obowiązek ją uregulować.
Co do sprzedającego - widać, że nie sprzedaje na Allegro od wczoraj i ma raczej dobre opinie więc nie wydaje mi się że było to celowe zagranie z jego strony a raczej jakiegoś rodzaju pomyłka.
Właśnie opiniami też się sugerowałem... no nic spór zgłoszony, zobaczymy czy odpowie.
@Gryzlly_rr otrzymałeś jakieś wyjaśnienia od sprzedawcy? Widzę, że po całości pojechałeś ocena produktu i sprzedawcy już wystawiłeś 😃 pewnie profilaktycznie.
Dzisiaj odebrałem przesyłkę, jak i od razu zgłosiłem spór do sprzedawcy... na razie żadnej odpowiedzi, zobaczymy czy dzisiaj coś dostanę, gorzej jak żadnej odpowiedzi nie będzie.
@Gryzlly_rr Weź pod uwagę, że sprzedający jest z Chin więc ze względu na różnicę w czasie na odpowiedź trzeba będzie poczekać.
@Gryzlly_rr Będzie odpowiedź, ale z zakupami z Chin to zawsze ryzyko i tak jakby co to dyskusja trwa 14dni żeby można ją odznaczyć jako nierozwiązana.
Temat zakończony, sklep odpisał, podobno wina magazynu i pakowania, przedświąteczna pomyłka.
Skaner dotarł, działa, gratis jakiś otrzymałem, także dziękuję wszystkim za pomoc ! 😉