Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W butach rozpadła się podeszwa, sprzedawca odpisał abym je wysłał na reklamację i reklamacja została uznana dostałem takie same buty. Pytanie brzmi czy sprzedawca powinien mi zwrócić koszty wysyłki? I drugie pytanie jeżeli w drugich butach też się rozpadnie podeszwa co dalej - od nowa procedura gwarancyjną?
Tak, po uznanej reklamacji koszt wysyłki zwraca sprzedajacy. A co nie chce? Ale ta reklamacja była składana u sprzedającego?
@Client:41739730 To zależy z jakiego tytułu odesłałeś buty, bo jeśli był to zwrot gwarancyjny, to obowiązywały warunki gwarancji ustanowione przez sprzedawcę w momencie sprzedaży. A z tego co wiem, to przeważnie sprzedawcy zamieszczają w warunkach gwarancji informację o tym, że koszt przesyłki ze zwrotem gwarancyjnym pokrywa kupujący.