anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłałem buty na gwarancję i dostałem nowe - czy sprzedawca powinien mi oddać kasę za wysyłkę

Client:41739730
#7 Wielbiciel#

W butach rozpadła się podeszwa, sprzedawca odpisał abym je wysłał na reklamację i reklamacja została uznana dostałem takie same buty. Pytanie brzmi czy sprzedawca powinien mi zwrócić koszty wysyłki? I drugie pytanie jeżeli w drugich butach też się rozpadnie podeszwa co dalej - od nowa procedura gwarancyjną? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, po uznanej reklamacji koszt wysyłki zwraca sprzedajacy. A co nie chce? Ale ta reklamacja była składana u sprzedającego?

oznacz moderatorów

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

@Client:41739730 To zależy z jakiego tytułu odesłałeś buty, bo jeśli był to zwrot gwarancyjny, to obowiązywały warunki gwarancji ustanowione przez sprzedawcę w momencie sprzedaży. A z tego co wiem, to przeważnie sprzedawcy zamieszczają w warunkach gwarancji informację o tym, że koszt przesyłki ze zwrotem gwarancyjnym pokrywa kupujący.

oznacz moderatorów