Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kupiłem słuchawki redmi buds 3 pro, które działały prawidłowo, ale w pewnym momencie później niż 14 dni od zakupu przestała działać jedna słuchawka. Odesłałem towar do sprzedawcy, ale on mi odpisał, że u niego działa. Co mogę zrobić, bo jak na razie to słowo przeciwko słowu. Dodam, że chciałbym je oddać.
Oddać czy składasz reklamację? zakup od firmy czy prywatnego?
@Drsprzedawca Nie, teraz musisz słuchawki przyjąć sprzedający ci je odeśle. Dopiero gdy ponownie przestaną działać możesz złożyć kolejną reklamację i wtedy masz prawo domagać się zwrotu zapłaty plus koszty przesyłek.
Tam po prostu poluzowało sie jakieś złącze i tak będzie, raz będą działać raz nie.
Tak o ile złożył reklamację a nie zwrot bez podania przyczyny!
albo sparował z kilkoma urządzeniami i mu się łączą akurat z innym niż aktualnie używa
@Drsprzedawca minęło 14 dni nie masz możliwości zwrotu, reklamację jak widzisz sprzedawca odrzucił bo produkt działa, ustawa wyraża się jasno sprzedawca odpowiada 2 lata z tytułu rękojmi za sprzedany towar i przy pierwszej reklamacji jeśli ją uzna to może albo naprawić albo wymienić na nowy towar, w przypadku kolejnej reklamacji z tego samego powodu możesz żądać zwrotu środków. Skoro reklamacja została odrzucona tzn że nie zaszła 1 przesłanka bo towar sprawny, 2 zwrot słuchawek do ciebie opłacasz ty sam lub jak tego nie zrobisz to ci naliczą koszty magazynowania bez umowy (całość dotyczy zakupu od firmy oczywiście)
Dodam, że chciałbym je oddać.
dodam że chcieć nie znaczy móc
Z tego co kojarzę, to słuchawki bluetooth. Sprawdzałeś na innym urządzeniu lub próbowałeś je zresetować? Zdarza się, że słuchawki się rozpakowują i wystarczy je tylko ponownie sparować.
@Drsprzedawca sprzedający odrzucił reklamację, czy poprosiłeś go o udowodnienie, że słuchawki działają poprawnie?
@la_nika a jak ma udowodnic? 😮
no nie wiem chyba ma sobie w słuchawki mikrofony powsadzać i nagrać jak grają
nierealne, zresztą ciężar dowodowy w kc zawsze pozostaje po stronie która ma z tego korzyść, a moderatorka chyba chce podważać decyzję reklamacyjną do czego nie ma kompetencji