anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłałem trzy formularze kontaktowe - dostalem tylko jeden mail z nr referencyjnym

scor
#9 Pomysłodawca

Szanowni Państwo,

uprzejmie proszę o potwierdzenie, czy moje wcześniejsze wiadomości dotarły - wysylalem za pomoca formularza – w tym również ta, w której pytałem bezpośrednio, czy moje pisma zostały odebrane. Skorzystałem z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem:

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b

Otrzymalem tylko jedno potwierdzenie.

Sprawa jest dla mnie bardzo istotna, dlatego będę wdzięczny za sprawdzenie statusu oraz udzielenie odpowiedzi.

Na jedną z wiadomości otrzymałem informację, że to kanał kontaktu dla Kupujących – chciałbym jednak podkreślić, że moja sprawa dotyczy skargi na pracownika Allegro (moderatora), a nie bezpośrednio transakcji. Uprzejmie proszę o wskazanie właściwej ścieżki kontaktu w takiej sytuacji.

Zglosilem bowiem, że jeden z moderatorów publicznie podał nieprawdziwy przebieg wydarzeń w mojej sprawie, co postawiło mnie w niesłusznym świetle. Ponadto, nie reagował na liczne obraźliwe komentarze kierowane w moją stronę, wysmiewanie, obrazanie, ponizanie. Dodatkowo, w sposób nieuprawniony "rozstrzygał" spór, wypowiadając się autorytatywnie na temat, w którym zdanie Kupującego i Sprzedawcy było odmienne – podczas gdy tego typu kwestie powinien rozstrzygać wyłącznie sąd. Dodatkowo moderator stanowczo i dwukrotnie stwierdzil, ze jdg NIE MAJA prawa odstapienia od umowy, mimo iz, podalem, ze byl to zakup, ktory nie mial charakteru zawodowego, co jest niezgodne z prawem i daje przyzwolenie sprzedajacym do takiego dzialania a kupijacych wprowadza w blad co do ich praw.

Z góry dziękuję za pomoc i oczekuję na informację zwrotną.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@scor jeżeli zgłoszenia tycza się tego samego to łącza zgłoszenia i odpowiadają zgodnie z kolejnością ostatniej wiadomości.

Jak kierujesz pytanie konkretnie do kogo np. moderatorów to oznacz ich w w poście.

oznacz moderatorów

scor
#9 Pomysłodawca

chciałbym doprecyzować, że wysłałem trzy zgłoszenia:

  • pierwsze – nie zostało zarejestrowane, brak nadanego numeru zgłoszenia,

  • drugie – zostało zarejestrowane, posiada numer - odpowiedziano na nie.

  • trzecie – również nie otrzymało numeru.

Odpowiedź, którą otrzymałem od pracownika Allegro, dotyczyła wyłącznie zgłoszenia numer dwa. W pozostałych przypadkach nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej – ani potwierdzenia odbioru, ani odpowiedzi.

Jeśli chodzi o dalszy kontakt z moderatorem (użytkownik gdvorek), nie widzę możliwości kontynuowania tej dyskusji. Osoba ta publicznie – i wielokrotnie – wprowadziła innych uczestników w błąd co do faktów, a także zajmowała stanowisko w sprawach, które nie powinny być rozstrzygane przez Allegro, lecz ewentualnie przez sąd. W sprawach w ktorych mogl sie wypowiadac, informowal o nieprawdziwym brzmieniu przepisow prawa dot. rekojmii i odstapienia.

Przykładowo: w mojej sprawie moderator jednoznacznie stwierdził, że nie miałem prawa do odstąpienia od umowy (mimo, ze zakup byl do celow niezadowodych) - argumentowal, ze "jak na FV to nie mozna" - nie wiem dlaczego pracownik podaje takie informacje ale pokazuje mnie jako osobe, ktora wymysla sobie przepisy. Co wiecej - napisal, ze odstapienie to byla dobra wola sprzedawcy. Przez takie zachowanie spadl na mnie wrecz hejt. Dwukrotnie próbowałem wyjaśnić tę kwestię, jednak moderator konsekwentnie powielał nieprawdziwe informacje mimo podania screenshotow.

Co więcej, zamiast poinformować, że spory dotyczące zasadności lub wysokości potrąceń powinny być rozstrzygane na drodze sądowej, moderator nie tylko jednoznacznie poparł stanowisko sprzedającego, ale wręcz potwierdzil za zasadna konkretną wysokość potrącenia – 15%, nie informujac, ze nie ma takie przepisy a jako Allegro nie maja wiedzy i mozliwosci weryfikacji takich spraw. Takie działanie odbieram jako wykraczające poza uprawnienia moderatora. Czyli nie tylko, co mogl sprzedawca ale tez w jakiej wysokosci. O zasadnosci takich potracen i ich wysokosci decydowac moze sad. Ja mowie: nie moze potracic, sprzedawca: moze, 15%. Allegro. Tak, sprzedawca ma racje.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@scor skargi na moderatorów, zgodnie z regulaminem (załącznik 15, pkt 4.1k), powinny być wysyłane na spolecznosc@allegro.pl - trafią do osoby nadzorującej Gadane.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

scor
#9 Pomysłodawca

Dziekuje! Nie chce tego rozpatrywac publicznie.

oznacz moderatorów