Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam belkę do samochodu w środę wieczorem, szacowany wtedy czas dostawy był na poniedziałek-wtorek. Potrzebna mi była na wtorek i o tym też poinformowałam w uwagach do zamówienia prosząc o szybką wysyłkę. W czwartek wieczorem przesyłka dalej nie była wysłana, więc wysłałam przez allegro wiadomość do sprzedawcy z pytaniem o termin wysyłki. Zero odpowiedzi. W piątek koło 15 dzwoniliśmy do sprzedawcy co z tą przesyłką to powiedział, że jeszcze nie jest wysłana, nie umiał odpowiedzieć kiedy zostanie wysłana i twierdził, że do środy dojdzie. Nie mogłam tak ryzykować, a że przesyłka nie była jeszcze wysłana to anulowałam zamówienie w allegro i zamówiłam belkę z innej strony z gwarancją, że we wtorek do mnie dojdzie.
Po anulacji w piątek i w dziś (w sobotę) sprzedawca zaczął nagle wydzwaniać, że przecież przesyłka wysłana i kto poniesie koszty wysyłki (250 zł), bo przecież nie on i grozi mi, że zgłosi sprawę do allegro.
Ja mam status anulowany przesyłki i w związku z tym nie zamierzam odbierać paczki. Czy sprzedawca ma prawo żądać ode mnie pokrycia kosztów przesyłki skoro ją anulowałam? Płatność miała być za pobraniem.
@Client:70509796 gdyby przesyłka została już nadana, to nie miałabyś możliwości anulowania zamówienia. Nie ma w systemie żadnej informacji o tej przesyłce, więc jeśli sprzedający ją nadał, to na własną odpowiedzialność. Nie musisz jej odbierać, zamówienie jest anulowane.
@la_nika nie do końca, nie wszystkich przewoźników macie zintegrowanych, a anulowanie to wymysł allegro niema czegoś takiego w UK więc jest to zwykłe odstąpienie, a sam mam zamówienia które dalej wiszą jako opłacone mimo że już je dostałem, Wasze statusy nie mają żadnej mocy prawnej 😞 sprzedawca mógł nadać na własnej umowie i nie będzie tego u Was w systemie a dalej z mocy prawa paczka będzie nadana ze wszystkimi obowiązkami i konsekwencjami dla kupującego 🙂
@Client:70509796 skoro odstąpiłaś od umowy musisz sprawdzić kiedy byłą dokładnie wysyłka, bo jak przed anulowaniem to koszt powrotu paczki będzie po Twojej stronie 🙂