anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawiłam negatywny komentarz na temat zakupu, niestety usunęłam zakup z Moje zakupy. Co teraz?

Client:90402510
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Napisałam negatywny komentarz na temat zakupu ale zakup usunęłam z listy MOJE ZAKUPY jak przywrócić go na listę i usunąć komentarz ??

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Po przywróceniu i tak nie usuniesz komentarza, żeby usunąć musisz napisać prośbę o usunięcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:90402510 Czy sprzedawca Cię zastrasza i przysyła Ci jakieś pisma wzywające do usunięcia oceny? Jeżeli Twój komentarz jest zgodny z prawdą, niczego nie usuwaj, absolutnie nic Ci nie grozi. To tylko zastraszanie. Teraz wielu straszy. Komentarze negatywne są po to, aby ostrzegać innych i masz prawo je wystawiać. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 hmmm....może się po ludzku dogadali . K... M.....😁

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

🤣@mdrogeria ale ten obywatel nie pojmuje czegoś takiego jak "dogadanie się", to wykracza po za obszar jego jaźni.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Halfrunt  A ty obywatelu nadal próbujesz atakować personalnie innych? Skończysz tak jak ci, co atakowali i już przestali. Guzik ci do mojej jaźni. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90402510 Przywróciłam ten zakup do Twojej zakładki KupioneJeśli chcesz usunąć lub zmienić ten komentarz, możesz poprosić Sprzedającego, aby wysłał Ci formularz, który to umożliwi. Taką prośbę znajdziesz w swojej skrzynce mailowej lub możesz ją zaakceptować za pośrednictwem tej zakładki

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Kupujący, który wystawił komentarz, nie musi prosić sprzedającego o możliwość usunięcia lub zmiany. To sprzedający może prosić. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@xyz96 klient nie musi prosić, ale może i chce prosić. Sprzedający też może prosić, a nawet żądać, śląc odpowiednie pismo.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Halfrunt Tak, każdy może prosić o poproszenie, ale tylko sprzedawca naprawdę może prosić o usunięcie. Mało wiesz poza tym, nie wiesz, czy ten klient chce prosić sprzedawcę o prośbę, a także wprowadzasz w błąd, że sprzedający może żądać.  Na Allegro nie może żądać, a poza Allegro już jeden ode mnie żądał i zapłacił wszystkie koszty sądowe, a komentarz nie został usunięty. Tyle ugrał. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jeśli minęło już rok czasu, a minęło to komentarz został usunięty.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Halfrunt Nie bądź taki mądry. Po roku to wszystkie komentarze są usuwane. On chciał natychmiastowego usunięcie i 100 tysięcy na przeprosiny w Gazecie Wyborczej, a także na kolonie dla biednych dzieci. Nie było usunięcia, nie było przeprosin, nie było kolonii - były tylko jego koszty. Taki "bohater". 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Kupujący może o to poprosić, pisząc do Sprzedającego i wówczas Sprzedający może wysłać do niego prośbę o usunięcie komentarza (przez Allegro). Kupujący nie ma automatycznej opcji wysłania prośby o usunięcie komentarza, natomiast Sprzedający ze swojej pozycji ma dostępne wyłącznie takie opcje: 

_HolaOla__0-1637248409878.png

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dużo rzeczy idzie rozwiązać, pytanie czy chcą?😁

oznacz moderatorów