anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawienie komentarza

HALINA25061983
#7 Wielbiciel#
  • Pomocy. Kupiłam nieśmiertelnik, wysłałam swój tekst gdzie popełniłam literówkę  napislam do pan tego samego dnia żeby mi poprawił ale na drugi dzień odpisali koło 14 że przesyłkam jest wysłkana. Więc ok straciłam pieniądze. Paczka przyszła z błędem. Wystawiłam komentarz że wszystko szybko i że jak poprosiłam o zmiane to nie uwzględnili   pierwszy raz mi się to zdarza, że po 3 miesiąch pan wydzwnia na mój numer prywatny Żąda usunięcie komentarza bo jak nie to będą sądy, mówi że chcieli wysałać inna ale ja nic takiego nie otrzymałam, usunęłam KOmentarz ale opisałam w drugim informacje o kupującym jak się zachował o tej całej sprawie, i powiedział że będzie żadal  odszkodowań za KOmentarze bo szkodze jemu firmie że to z mojej winny było. Bo trzeba było od razu dobrze zamówić. Po prostu moje dane przekazuje dalej gdzie nie powinnien a mój numer prywatny używa do tego aby mnie zastraszać sądami jak nie usunę komantarza. Więc jak to jest że teraz sprzedający tak może robić. Jeszcze grozić sądami że chcilam narazić jego fitem na starty , w ciągu 14 dni nikt się do mnie nie odezwał gdzie mogłam skorzystac z reklamacji a jak kończy się czas zmiany komentarza pan nie prosi tylko żada bo jak nie to wynaminie prawnika. 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:44052296
#21 Demiurg#

Zakup przedmiotu spersonalizowanego. Jeżeli by sprzedawca się pomylił to owszem reklamacja Ci przysługuje. 

Jeżeli masz prawo do wystawienia komentarza to czemu sprzedawca niema możliwości obrony przed nim.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#20 Guru#

@HALINA25061983 Niestety ale to Twój błąd i Ty za niego odpowiadasz > zamówienie ktoś przyjął i wysłał je przykładowo do zakładu oddalonego o 200 km. Tam wykonują na bieżąco > zrobili > może Twoje sprostowanie przyszło za późno. Sprzedawca ma prawo pozwać Cię za Twój komentarz, bo to nie jego wina.

oznacz moderatorów

Client:65300220
#10 Popularyzator#

Sprzedawca ma rację. To nie jego wina, że popełniłaś błąd. On swoją pracę wykonał poprawnie i nie zasługiwał na taki komentarz.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#15 Entuzjasta#

A jak pisałaś o poprawienie to status przesyłki się zmienił? jeżeli nie to należało odstąpić os zakupu a pytam się dlatego czy to tylko twoja pomyka(bezsporna) czy sprzedający także mógł być bardziej elastyczny. Komentarza należało nie usuwać.

oznacz moderatorów

Client:65300220
#10 Popularyzator#

Nie każdy zmienia status przesyłki na bieżąco, nie każdy zmienia status przesyłki w ogóle.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale wg regulaminu Allegro możesz zmienić pewne rzeczy do czasu zmiany statusu przesyłki, więc jak sprzedawca nie zmienia na bieżąco to może sobie zaszkodzić.

oznacz moderatorów

Client:65300220
#10 Popularyzator#

O którym punkcie regulaminu mówisz?

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Twój błąd był. Moim zdaniem nie powinnaś mu negatywa wystawiać. Ja bym dała pozytywa ale w treści dopisek, że robione szybciutko i żeby dobrze sprawdzać, bo bez szans na poprawienie w przypadku pomyłki. Na negatywa na pewno nie zasłużył, bo to nie był jego błąd. I nie dziwię się, że nie pisał w sprawie reklamacji, bo po pierwsze nie przysługiwała przy przedmiocie wykonywanym na zamówienie, po drugie czasem się tu zwyczajnie odechciewa proszenia o zmianę takich nie słusznych komentarzy. Co do grożenia po 3 miesiącach to zastanawiam się czy nie dostał więcej takich komentarzy, mogła mu przez to jakość spaść i stracił smarta. A to boli finansowo i dlatego zaczął wysyłać pisma do wszystkich... Mało prawdopodobne żeby rzeczywiście podał to do sądu ale ma prawo i w tym przypadku pewnie by wygrał, a z tego co wiem to przegranie takiej sprawy kosztuje z 1300 zł, przynajmniej taki artykuł ktoś tu kiedyś dawał. Większość klientów ma gdzieś prośby o zmianę komentarza więc wyróżnia się 2 typy sprzedawców: pierwszy grozi sądem, drugi przekupuje zniżkami, bonusami itp. Już chyba uczciwie wolę ten pierwszy, bo ten drugi tworzy jeszcze większą patologię. Te wszystkie zwroty, bonusy itp idą w cenę towaru i potem normalni ludzie płacą za to i myślą, ze mają tanio, bo wysyłka za darmo. Co z tego ze w cenie więcej dopłat po zwrotach smartem czy różnych innych dziwnych prowizji niż ta wysyłka normalnie by kosztowała....

oznacz moderatorów