Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam fabrycznie wadliwe produkty, w dwóch zakupionych sztukach, napisałam opinie negatywną " Zakupione klimatyzatory przeciekają, co uniemożliwia użytkowanie, są nieużyteczne."
Niestety Allegro nie akceptuje negatywnych opinii, nie można ostrzec innego konsumenta. Allegro powinno chronić kupującego ujawniając zły produkt.
o sprzedającym wystawiłam pozytywny komentarz, gdyż nie jest producentem, a serwis był doskonały. Opinia o produkcie nie jest opinią o sprzedawcy, a allegro tego nie rozróżnia. Nie jest obiektywny.
Niektórzy to muszą mieć smutne życie, kiedy cały czas kurczowo trzymają się przepisów i regulaminów, no i oczywiście 5 kamerek w aucie, coby nagrywać wszystkich jeżdżących ponad 50km/h. Przepisy traktuje się na luzie, nie dosłownie 😛
@konto zamknięte No nie do końca się zgodzę.
Wyobraź sobie, że ktoś puknął Cię na pasach, sprawcy rozeszło się to (w przenośni) po kościach, Tobie wręcz przeciwnie, bo dosłownie poszło Ci w kości, więc zakładasz mu sprawę i trafiasz na sędziego, który przepisy traktuje na luzie;]
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, mi chodzi o przypadki przymykania oka na nie-skrajne sytuacje 😛
No wiesz, jedziesz, pusta droga, taki np Most Siekierkowski w Wawie,
lecisz setką (przy 70), a tu policajt celuje i już czujesz, że paczy, ale okazuje się,
że sprawdza trzeźwość i macha renkom, bo pożartujesz, a mógł dać man-that 😄
@konto zamknięte No jakoś czarno widzę wizję policjanta odpuszczającego sobie wlepienie mandatu przy przekroczeniu prędkości o prawie 50%😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
hmm.. czyli mówisz, że mam szczęście, czy poprostu umiem pogadać i przeprosić 😄
@magdalenab8 W pewnym stopniu sprzedawca odpowiada za to co sprzedaje
@LEW433., w stopniu serwisowo-gwarancyjnym jedynie 😄
@konto zamknięte To tacy komiwojażerowie a nie sprzedawcy😝
@LEW433 ledwo się obudził i już ryczy 😄 w sumie pewnie głodny, dlatego zły 😄
@konto zamknięte Ledwie obudził się a już wsadza PATYK gdzie .....(nie)trzeba 🤣🤣🤣
@LEW433 Przeważnie w bardzo małym stopniu. Wpadki zdarzają się wszystkim producentom. Nawet rzecz markowa może okazać się niesprawna. Sprzedawcę będziesz za to winił? Nawet jak zachowa się w porządku?
@WREDZIA-W1 A kogo ma winić? Do producenta pójdzie z pretensjami i reklamacją? Przecież przepisy jasno wskazują, kto odpowiada względem kupującego za wady towaru - nigdzie nie napisano, że producent 🙂
@xyz96 No, ale co Ty mi tłumaczysz? Przecież wiem. Jak kupisz najlepszy na rynku telefon u firmowego sprzedawcy i Ci się zepsuje po dwóch dniach, to obniżysz sprzedającemu ocenę, bo sprzedaje buble? Jak go ocenisz jeśli szybko i sprawnie załatwi Twoją reklamację?
@WREDZIA-W1 Z najlepszymi na rynku telefonami kupionymi u firmowych sprzedawców zazwyczaj nie ma żadnych problemów.
Wyobraź sobie wystawiającego tu, dużego sprzedawcę chińskiej tandety, rozpadającej się po tygodniu użytkowania, który ma same oceny Polecam i wszystkie gwiazdki na pięć, a w komentarzach ani słowa o złej jakości przedmiotów, bo to przecież wina producenta. Jasne – niech następni kupują na podstawie tych wspaniałych ocen i tracą pieniądze.
@xyz96 Jeżeli te buble będą się rozpadały po tygodniu, to w ocenie przedmiotu będą same jedynki i nikt tego nie kupi. Nie spotkałam jednakże żadnej firmy produkującej same buble, tak jak i nie ma też żadnej firmy produkującej zawsze doskonały towar.
@WREDZIA-W1 Idziesz tokiem rozumowania Allegro, które wprowadziło ocenę produktu, aby zmniejszyć ilość zasłużonych negatywów wystawianych sprzedawcom po likwidacji komentarzy negatywnych odwetowych, wystawianych kupującym. Tylko że mało kto sprawdza tę zakamuflowaną i niepełną, okrojoną ocenę produktów, mało kto w ogóle wie, że produkty są gdzieś oceniane. Kupujący jeśli już sprawdza oceny, to patrzy na kartę komentarzy sprzedawcy.
@xyz96 Nie do końca tak jest. Oceny ocenami, ale jest jeszcze cena i opis przedmiotu. Po tanim przedmiocie nie należy się spodziewać cudów. Generalnie ocenianie jest trudne i mało kogo stać na wyważoną, sprawiedliwą ocenę. Trzeba się wysilić, żeby ani nie skrzywdzić uczciwego sprzedawcy, ani nie pobłażać sprzedającemu-oszustowi.
Kupiłam w maju kabel ładujący do telefonu z diodą LED. Po krótkim czasie w kablu "schowały" się ząbki utrzymujące go w gniazdku telefonu, przez co z łatwością się wysuwał. Jako, że nadal ładował, podłączałam go do telefonu i leżał sobie spokojnie na stoliczku. Po paru dniach przestał ładować. Zatelefonowałam do firmy sprzedawcy. Prosili o zdjęcia końcówki, na co odparłam, że końcówka jest cała - nieuszkodzona i nic nie zobaczą, nie mówiąc o tym, że trudno to uchwycić na zdjęciu. Chciałam kabel odesłać w ramach reklamacji. Po chwili miła Pani oznajmiła, że wyślą mi nowy i nie muszę tamtego odsyłać. Przysłali kolejny i sytuacja się powtórzyła. Napisałam maila i zadzwoniłam. Kazali odesłać oba kable. Napisałam pismo reklamacyjne, załączyłam do wysyłki z paragonem i poprosiłam o zwrot pieniędzy w tym także za przesyłkę zwrotną, bo nie mam zaufania do marki. Jeśli rzeczywiście rozpatrzą reklamację na moją korzyść, to wystawienie negatywa byłoby dalece nie fair, bo przecież to nie ich wina, że dostali poniedziałkowy produkt. Kabelki były oryginalnie zapakowane.
@Wioletta2701, a czy te kabelki miały takie fajne chromowane końcówki i pozłacane wtyczki? A same kabelki koloru szarego? Bo opisujesz przypadek mojego 5m kabla, ale to już taka przypadłość (łapek) wielu wtyczek ze złączem microusb, tylko, że u mnie działał prawie rok, teraz kupuję tylko kabelki od aukey 🙂
@konto zamknięte Ja miałam kable firmy ESSAGER. Czekam na rozpatrzenie mojej reklamacji.