Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś spotkał się z sytuacją, że Sprzedający uzależnia wysokość kwoty zwrotu za zwrócony produkt od wystawienia pozytywnego komentarza? Czy to jest w ogóle dopuszczalne i zgodne z prawem?
Zakupiłem nakładkę na łóżko. Po przymierzeniu na łóżko okazało się, że pomyliłem rozmiary i zakładka jest za szeroka i wystaje poza łóżko, więc zwróciłem produkt. Zadałem pytanie Sprzedającemu, czy w swojej ofercie posiada węższe nakładki, bo źle zmierzyłem łóżko. Niebawem otrzymałem od Sprzedającego wiadomość, że odesłałem zniszczony i zużyty produkt, a dodatkowo próbuję wyłudzić inny nowy produkt. Sprzedający napisał też, że odda mi część pieniędzy za zwrócony produkt. Wysokość zwrotu jest uzależniona od wystawienia przeze mnie komentarza i wpłynie na moje konto dopiero po wystawieniu komentarza. Za komentarz pozytywny dostanę o 50 zł mniej, a za negatywny o 100 zł mniej. Zostałem też poinformowany, że nie jestem pierwszą osobą, która zwraca zużyty i zniszczony produkt.
Jak w takiej sytuacji Kupujący przed zakupem może sugerować się wystawionymi opiniami?
Czy można gdzieś się dowiedzieć, czy inni Kupujący tego Sprzedawcy też dostawali tego typu propozycje i pod ich naciskiem zamiast komentarza negatywnego wystawiali pozytywny?
Ja napisałem zapytanie w odpowiedzi na ostatnią wiadomość od Państwa. Znalazłem taki numer
ref:_00D24aE05._5003V7iWIn:ref
ale to jest numer otrzymanej odpowiedzi, na którą ja odpowiedziałem. Czy o to chodziło?
@Client:40957570 Niestety nie widzę żadnej, nowej wiadomości od Ciebie w tej sprawie, dlatego napisz proszę do nas przez ten formularz.
Napisałem i wysłałem.
@Client:40957570 Teraz dotarła, dziękuję. Każdy wniosek do Programu Ochrony Kupujących jest rozpatrywany indywidualnie, więc niebawem na pewno otrzymasz od nas odpowiedź w sprawie wysokości Twojej rekompensaty.
Dziękuję
Dzięki za info. Działam.