Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Moja narzeczona chciała mi zakupić prezent. We wtorek 06.02.24 zamówiła kamerę do samochodu. W dostawie było napisane że jeżeli weźmie kurier fedex i zamówi do 20.45 to towar będzie u niej następnego dnia. Mamy czwartek wieczorem a sprzedający nie wprowadził nawet numeru przesyłki. Z racji tego że chciała żeby to przyszło jak najszybciej zdecydowała się właśnie na fedex gdzie sam koszt przesyłki to 149zl. Wiem wiem, kto normalny decyduje się na tak drogą wysyłkę, przyznaje że sam się wściekłem bo zazwyczaj korzystam tylko ze Smarta. No i mamy zaraz piątek, 149zl za szybką dostawę na drugi dzień poszlo a tu ani towaru wysłanego ani numeru paczki. Powiedzcie mi proszę co można w tej sytuacji zrobić. Czujemy sie oszukani.
Co robić? Zgłaszać sprawę do prawnika od razu i się sądzić czy są jakieś inne rozwiązania?
Co robić? Zgłaszać do prawnika i się sądzić od razu czy są jakieś inne rozwiązania?
W zakładce moje zakupy kliknij ,anuluj zakup’ a jeśli nie ma tej opcji to kliknij ,zwróć zakup’.
Sprzedający zwróci pieniądze i kupcie coś z tańszą wysyłką 🙂
Dziękuję bardzo za podpowiedź. Ale pytanie czy zwróci jej pieniądze za zakup plus za wysyłkę te 149? Chyba mi się przewinęło że 139 za kamere i 10 zł za wysyłkę jak wciskałem zwróć zakup"
Sprzedający ma obowiązek zwrócić Ci koszt towaru + koszt wysyłki.
W razie problemów wejdź TUTAJ i rozpocznij dyskusję.
Aa czyli z tego co piszesz że ma obowiązek zwrócić mi koszt towaru + koszt wysyłki to jest zobowiązany do zwrotu 288 zł?
Czy jednak ma prawo zwrócić mi za najniższy koszt wysyłki wskazany w swoim cenniku czyli w tym przypadku 10 zł?
Dziękuję bardzo za dotychczas otrzymaną pomoc i podpowiedzi
@bodzio_paula1 zakup od firmy zwrot jest za towar plus najtańsza wysyłka z oferty
@az1rael w teorii tak ale według tego co pisze autor to zamówienie nie zostało wysłane wiec nie ma tu innej opcji niż zwrot całości wpłaty.
etykieta mogła zostac opłacona nie wiemy czy wysyłka jest według umowy włąsnej czy poprzez allegro
@bodzio_paula1 A od kogo ten zakup, od firmy? Otwórz dyskusję i tam wyjaśnij sprawę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Tak, od firmy
@bodzio_paula1 chyba będzie potrzebna rozmowa z narzeczoną, bo na koncie, z którego tutaj piszesz nie ma takiego zakupu w tym dniu, a to oznacza, że nie dokonała go na Allegro. Chyba, że chodzi o inne konto, jeśli tak, podaj mi proszę numer tego zamówienia.
Narzeczona zamawiała ze swojego konta. Juz do niej dzwonię jaki ma login ponieważ aktualnie jestem w pracy i sam nie mam możliwości tego sprawdzić
@bodzio_paula1 login też może być i mi wystarczy, żeby sprawdzić to zamówienie, więc jeśli już go zdobędziesz, podaj mi go tutaj.
Mam takie coś
@bodzio_paula1 dzięki, to mi wystarczy. Widzę, że Twoja narzeczona rozpoczęła już dyskusję ze sprzedającym, który ma czas do dziś do godz. 12:48 na odniesienie się do sprawy, więc na razie musimy czekać.
Tak, wczoraj jej powiedzialem aby otworzyła dyskusję allegro żeby zobaczyc czy się ustosunkuje do całej sprawy.
Rozumiem, poczekamy. Dziekuje bardzo za dotychczasową pomoc
Dostała taką wiadomość. Jednak jak wspomniałem pierwotnie nie chodzi tu o wysyłkę a o czas jaki był w ogłoszeniu i związany z tym koszt wysyłki.
Co radzisz? Udać się do prawnika jednak i zakładać sprawę? Chodzi tez między innymi o to aby była to przestroga dla sprzedającego o nieuczciwych praktykach. Chyba ze można tak poprostu sobie podać czas i koszt za przesyłkę express i oszukiwać ludzi
@bodzio_paula1 Co napisał sprzedający? Zdjęcia są widoczne tylko dla moderacji 😁
Cytuje
Wiadomość od doradcy:
Sprzedający wprowadził numer przesylki inpost 7888888....itd
Poinformujemy Cie gdy przesyłka ruszy w drogę
@bodzio_paula1 Mogliście wczoraj złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy tak jak napisałem.
Teraz za prawie 300 zł dostaniecie dokładnie to samo co normalnie można kupić na innych aukcjach za 70-80 zł z wysyłką w SMART...