Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
poszukuje osób, które miały okazje zamawiać ze sklepu [edycja].
Mąż w piątek złożył zamówienie, w poniedziałek kontaktowaliśmy się ze sprzedającym poprzez Allegro i telefonicznie, z prośba o wysyłkę. Telefon nie został odebrany ani razu mimo próby połączeń z 3 różnych numerów. Nie panikowałabym tak gdyby nie fakt, ze w poniedziałek wszystkie oferty zostały usunięte. Od poniedziałku próbuje skontaktować się telefonicznie niestety wczoraj telefon został wyłączony, na e-maile z odpowiedzią nawet nie liczę. Zastanawia mnie czy ktoś miał styczność z tym sprzedającym?
Telefon wzięty na raty, martwi mnie fakt, ze nie będzie telefonu i na dodatek raty do spłacania.
@Client:50399060 Nie ma potrzeby szukać osób, które też kupowały w tym sklepie.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem, domagaj się wysyłki towaru lub zwrotu wpłaty do banku. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Gdyby Dyskusja nie rozwiązała problemu, zakończ ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Pieniądze z POK trafią do banku, otrzymasz stosowne powiadomienie mailowe od Allegro, potem rozwiążesz z bankiem umowę kredytową.
Nie dzwoń do sprzedawcy, tylko otwórz Dyskusję, ma obowiązek się w niej wypowiedzieć.
Client:50399060 otwórz ze sprzedającym dyskusję , ostatecznie otrzymasz rekomensatę z POK.
Najgorsze to strata czasu i nerwów, zapewne środki odzyskasz, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, najpierw dyskusja(spór):https://allegro.pl/dyskusje/nowa po 14 dniach od zakupu wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:50399060 - @xyz96 oraz @mdrogeria dobrze Ci doradzili. Najskuteczniejszym działaniem będzie otworzenie Sprzedającemu Dyskusji. Sprzedający ma w niej 24 godziny, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie, a jeśli by się do niego nie odniósł - możesz po tym czasie poprosić o pomoc w Dyskusji pracownika Allegro. Nie martw się, nie zostawimy Cię bez pomocy.
Dyskusja rozpoczęta wczoraj o 16:11, liczę na to ze jednak uda się to rozwiązać, jednak przykra sytuacja u niepotrzebne nerwy.
@Client:50399060 Zawsze sprawdzaj sprzedającego, oceny, czas na Allegro a nawet poprzez wcześniejszy kontakt.🤔
@LEW433 Wiesz, praktycznie, to coś takiego w ogóle nie powinno mieć miejsca. Dla kupującego zakupy na Allegro nie powinny wyglądać tak, że musi marnować czas na sprawdzanie sprzedającego, przeglądanie komentarzy czy ewentualnych opinii w Internecie lub kontaktować się w sprawie dostępności.
Fakt, POK sprawnie to ogarnia, lecz dla kupującego nadal będzie to stratą czasu.
Osobiście też nie chciałbym kupować na Allegro w ten sposób, że muszę prześwietlać wszystkich zanim coś kupię, bo nagle się okaże, że za chwilę komuś zablokują konto, ktoś robi kupującym problemy albo po prostu nie pilnują stanów, a nie chce mi się później bawić w jakieś dyskusje i zwroty.
Wydaje mi się, że do tego Allegro właśnie dąży. Wchodzisz, szukasz, kupujesz. Bez zbędnych kroków. Prawie im się to udało, lecz do tego jeszcze trochę daleko 😉
@Client:50399060, tak, teraz widzę - Dyskusję założyłaś z innego konta, niż to, z którego tu napisałaś. 🙂
Tak, dyskusja założona z konta męża z którego zostało złożone zamówienie. 😉