Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kontakt znikomy, wpłata przez pauy od dawna wykonana, dwa dni ściemy a dzisiaj wprowadził nieistniejący numer przesyłki i udaje że nadał przesyłkę.
630412817004549111848592
Taka paczka nie istnieje.
Konto sprzedawcy zaczyna zbierać negatywy. Prosze pracownikow allegro o tymczasową blokadę tego użytkownika do czasu wyjaśnienia mojej sprawy i przeanalizowanie wszystkich zajść na.koncie użytkownika [edycja]. Czy sprawy niewyslania przedmiotow za ktore otrzał negatywy itp.zostały wyjasnione???
Dlaczego wprowadził nieistniejący numer przesylki?? Jaki jest tego cel??
Mógł wygenerować tylko kod do paczkomatów, paczkę musi spakować i dostarczyć do paczkomatu lub przekazać kurierowi. Czasami to też trwa 1-2 dni, ale większość sprzedawców załatwia to w tym samym dniu.
Dopóki Inpost czy inny kurier nie odbierze paczki to paczki w systemie nie ma, a kod może być prawdziwy albo lipny.
Cel może być uczciwy a również może być jako zamiar opóźnienia, odroczenia działań przeciwko sprzedawcy. Na dwoje babka wróżyła.....
Wyjaśni się w najbliższych dniach, jutro.
@br. "Dopóki Inpost czy inny kurier nie odbierze paczki to paczki w systemie nie ma" - mylisz się, paczka pojawia się w systemie w momencie opłacenia etykiety (a nie jej przygotowania). Dopóki etykieta nie jest opłacona, dopóty jest możliwość zmiany gabarytu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
1. Dobrze że paczka się pojawiła, ja sprawdzałem wcześniej to jej nie było.
2. Wygenerowanie etykiety nie powoduje pojawienia się paczki w systemie. Widać to na obecnym przykładzie, dopiero o godz. 20.55 paczka została umieszczona w paczkomacie i od tej chwili ją widać, Wcześniej sprawdzałem ja i @piimaa i paczki nie było.
Może inaczej: w systemie jest numer paczki, ale paczka jako taka nie jest widoczna dopóki nie zostanie fizycznie nadana. OK?
@br. Czy ja pisałem o wygenerowaniu (przygotowaniu), czy o opłaceniu?😏
8 Paź 2020, 20:20 Przygotowana przez Nadawcę - wtedy właśnie etykieta została opłacona i pojawiła się w systemie.
"Może inaczej: w systemie jest numer paczki, ale paczka jako taka nie jest widoczna dopóki nie zostanie fizycznie nadana. OK?" - no jak nie jest widoczna, skoro widzisz ją na trackingu?😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@br. Bo przesyłkę najpierw się importuje i przygotowuje etykietę (wtedy jeszcze nie jest widoczna w systemie), a dopiero później (w następnym kroku) ją się opłaca (i wtedy właśnie pokazuje się w systemie).
Odnoszę wrażenie, że nie wiesz jak działa manager inpostu.
PS Nie mam żadnej umowy, a ostatnią przesyłkę paczkomatową nadawałem w weekend i było dokładnie tak, jak piszę wyżej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Mógłbym sie nawet zgodzić bo to drobne szczegóły techniczne. Ale jak wytłumaczysz że paczka nie była widoczna ani przez nas ani przed piima a numer paczki był prawidłowy. Więc sprzedający już miał ten numer i wygenerowany i opłacony a w systemie pojawił się dopiero o 20.20
Ja z taką sytuacją spotykam się dość często, ostatnio tak się dzieje że sprzedawcy zaraz po opłaceniu podają numer przesyłki i informują o wysłaniu, a paczka w systemie pojawia sie wieczorem albo następnego dnia.
@br. Jeżu kolczasty, tłumaczę Ci to po raz trzeci i ostatni, bo inaczej stracę cierpliwość i stanę się nieprzyjemny.
Zakładka "allegro > import allegro inpost".
W ten sposób etykietę przygotowujesz (NIE OPŁACASZ!), więc masz już jej nr, ale nie jest on jeszcze widoczny na trackingu. Dopiero po przygotowaniu etykiety pojawia się ona w zakładce "allegro > przesyłki" i dopiero tam masz możliwość jej opłacenia za pomocą przycisku... "OPŁAĆ" (i dopiero wtedy jest widoczna na trackingu z opisem "przygotowana przez nadawcę").
Czy takie wyjaśnienie jest wystarczająco jasne?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Dobra teraz przyjrzałem się co wyrzeźbiłeś na tym obrazku.
Wy nadajecie z poziomu Allegro, ja nadawałem bezpośrednio z poziomu InPost.
Stąd rozbiezności, ale to ma raczej drugorzędne znaczenie bo paczka tak czy inaczej zostanie wysłana.
@br. "No dobra, tylko po co mi to tłumaczysz?" - bo pytałeś "Ale jak wytłumaczysz (...)"?🤔
Z jakiego allegro?🤣 Przecież moja wklejka jest z managera paczek inpostu (nigdy nie nadawałem przesyłek z poziomu allegro). Ty zrobiłeś dzisiaj z lwem jakąś flaszkę, że tak ciężko Ci wytłumaczyć tak prostą rzecz?😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere O jeżuuu.... bo ja nie chcę mieć wytłumaczone, mam to w życi czy najpierw menadżer czy płatność, a może najpierw paczka a potem zamówienie. Raz na pół roku coś wysyłam i tak nie będę pamiętał tego tłumaczenia.
Dajmy już temu spokój
@br. To nie chodzi o to żebyś pamiętał (chociaż może coś z tego zostanie, kto wie), tylko o wytłumaczenie Ci, że się mylisz co do działania tego narzędzia i dlaczego na trackingu jest tak, a nie inaczej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@piimaa Wyjaśnij to ze sprzedawcą w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa ma obowiązek odnieść się do sprawy w ciągu 24 godzin, po tym czasie możesz poprosić tam o pomoc Allegro.
Jeśli nie otrzymasz towaru, po 14 dniach wystąp o zwrot wpłaty z POK;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@xyz96 Dlaczego interweniujesz, gdy (bez wyroku sądu) kupującego ktoś nazywa przestępcą, a nie robisz tego, gdy ktoś inny sprzedającego nazywa oszustem (również bez wyroku sądu)? Podwójne standardy?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Bo mam taki kaprys.
A standardy mam potrójne.
@xyz96 I w tym tkwi problem z tobą - twoje zachowanie i treść postów na forum zależy od twoich kaprysów i humorków, a nie od przytomnej i logicznej oceny sytuacji. W sumie to nic dziwnego, skoro tzw. zasady mają dla ciebie większy priorytet niż własny rozum.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Najlepiej niech sprzedawca pilnuje własnego tyłka i szuka problemów u siebie, zamiast u tych, którzy skutecznie pomagają kupującym, co jak widać sprzedawcę boli.
Dopiero po zrobieniu huku, paczka trafiła do paczkomatu.
Jak to jest z deklaracją w allegro, jeśli pisze czas wysyłki trzy dni robocze?? To jest czas na dostarczenie towaru czy na odpalenie chęci wysyłki??