Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam wczoraj produkt. Na moje nieszczęście, podałam przypadkiem zły adres. Próbowałam w jakiś sposób skontaktować się ze sprzedawca , tym bardziej że paczkę mógł wysłać dopiero dzisiaj. Niestety, złożyłam zwrot produktu i pisałam kilka razy do sprzedawcy jednak nic to nie dało. Dodatkowo , wysłał on przedchwila paczkę nie zwracając uwagi na moje prośby. Allegro także mi nie odpisuje . Co mam zrobić w takim przypadku? Czekam już dlugo czad na odpowiedź od sprzedawcy której nie dostaje
Jeżeli zrezygnowałeś przed wysłaniem to nie odbieraj paczki, sprzedający nie powinien jej wysyłać.
Właściwie to dostałam wiadomość ze sprzedający wprowadził numer przesyłki, co już chyba oznacza że wysłał paczkę. Problem w tym że pisałam kilka razy do allegro , a także do sprzedawcy ale nie dostaje żadnych odpowiedzi . Paczka przyjdzie do kogoś innego , a ja nie wiem co zrobić
Nie oznacza ze wysłał i nie powinien wysyłać, czekaj spokojnie i nie martw się, ma obowiązek w ciągu 14dni zwrócić Ci środki. Jest to firma?
Tak, To firma. Martwię się faktem ze nie dostaje w ogóle odpowiedzi od nich , bo chciałam pokojowo rozwiązać sytuację, a oni chyba nawet nie zamierzają mi udzielać odpowiedzi
@Client:118937806 pytanie zasadnicze zakup od firmy czy osoby prywatnej i czy już opłacony? Jak od firmy to wprowadza nr przesyłki automat wiec ona fizycznie zostanie nadana dzisiaj ale sprzedawca ma twoje wiadomości w panelu wiadomości i leci mu czas na odpowiedź więc musi je w ciągu 24h odczytać i odpowiedzieć bo mu statystyki polecą konkretna firma tego pilnuje więc raczej odczyta to przed wysyłką i nie wyśle. A jak anulowane to zamówienie a wyśle to jego firma ma problem. Ty za to masz problem jak kupione od prywatnego i opłacone bo prywatny nawet ze smartem jak sprzeda i można systemowo anulować to wedlug kodeksu cywilnego i tak ma prawo wysłać czyli paczka poleci gdzie wskazano i odzyskiem zajmuje się kupujący.
To jest firma. Martwi mnie tylko to że oni tsk długo nie odpisują, bo chciałam normalnie ich powiadomić o tym że zaszły problemy a oni w ogóle na to nie odpisują, I teraz ro się teoche obawiam o to że jakaś inna osoba to dostanie, przez co mogą się zrobić komplikacje.
@Client:118937806 Nie będzie komplikacji jak zrobiłaś zwrot przed wysłaniem, spokojnie.
A Ty nie czytasz wątków tylko 2x o to samo?🤔 Po pierwsze od prywatnego nie byłoby w systemie , zwrotu anulowania zakupu itd. a po 2 to pytanie i odpowiedź była wcześniej. Ale to tylko tak, bez złośliwości.
@LEW433 byłoby jakby prywatny ze smartem zakup udostepnił i wysyłał system jest ułomny i zezwoli na zwrot czy anulowanie temat na forum był w zeszlym roku i nie wiadomo czy załatali buga, sam brałeś udział w wątku po stronie kupujących, a allegro stwierdzilo że skoro smartem i nie wypelnił sprzedawca prywatny pola zwroty to ma przyjmować bez podania przyczyny. @Client:118937806 odczyta jak to firma ma 24h na odpowiedź bo mu polecą statystyki konta podjazdy kurierów są zwykle w firmach od 13 do późnego popoludnia