Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu, przechodzę do płatności (płatność BLIK z kodem) i i przy zatwierdzeniu w aplikacji bankowej kwoty wyskoczył błąd. Pojawił się komunikat SPRÓBUJ PONOWNIE co uczyniłem, jednak ponownie pojawił się komunikat o błędzie transakcji. Wylogowałem się z aplikacji bankowej i zalogowałem ponownie, a tam już suma za zakup była wykonana. W Allegro w zakładce Moje zakupy widnieje jako OPŁAĆ ZAKUP.
@arci72 zdublowana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych.
@arci72 Czy ostatecznie udało Ci się skutecznie opłacić zamówienie?
Czy kwota zakupu została pobrana z konta czy tylko na nim zablokowana?
Kwota została pobrana z konta. W Moje zakupy mam opłać ponownie. Czy w związku z tym mam ponownie opłacić?
@arci72 Jeśli do tej pory płatność nie rozliczyła się poprawnie, należy ją ponowić.
Pobrana kwota wróci na Twój rachunek w ciągu kilku dni roboczych.
Dziękuję za pomoc👍
@arci72 Wczoraj wiele wpisów było na forum o nie udanych płatnościach, nawet 3-ych, takie płatności wracają na konto w ciągu 3dni. Zawsze jak masz taki komunikat " Ponów Płatność" śmiało możesz to robić, o ile chcesz nadal kupić.