anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zapłatą za towar. Z konta kwota zeszła, a w Allegro status NIE OPŁACONY

arci72
#7 Wielbiciel#

Dokonałem zakupu, przechodzę do płatności (płatność BLIK z kodem) i i przy zatwierdzeniu w aplikacji bankowej  kwoty wyskoczył błąd. Pojawił się komunikat SPRÓBUJ PONOWNIE co uczyniłem, jednak ponownie pojawił się komunikat o błędzie transakcji. Wylogowałem się z aplikacji bankowej i zalogowałem ponownie, a tam już suma za zakup była wykonana. W Allegro w zakładce Moje zakupy widnieje jako OPŁAĆ ZAKUP.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@arci72 zdublowana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@arci72 Czy ostatecznie udało Ci się skutecznie opłacić zamówienie?

Czy kwota zakupu została pobrana z konta czy tylko na nim zablokowana?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

arci72
#7 Wielbiciel#

Kwota została pobrana z konta. W Moje zakupy mam opłać ponownie. Czy w związku z tym mam ponownie opłacić?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@arci72 Jeśli do tej pory płatność nie rozliczyła się poprawnie, należy ją ponowić. 

Pobrana kwota wróci na Twój rachunek w ciągu kilku dni roboczych.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

arci72
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc👍

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@arci72 Wczoraj wiele wpisów było na forum o nie udanych płatnościach, nawet 3-ych, takie płatności wracają na konto w ciągu 3dni. Zawsze jak masz taki komunikat " Ponów Płatność" śmiało możesz to robić, o ile chcesz nadal kupić.

oznacz moderatorów