anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Złe podane dane podczas wysyłki

Client:118937806
#7 Wielbiciel#

Kupiłam wczoraj produkt. Na moje nieszczęście, podałam przypadkiem zły adres.  Próbowałam w jakiś sposób skontaktować się ze sprzedawca , tym bardziej że paczkę mógł wysłać dopiero dzisiaj. Niestety, złożyłam zwrot produktu i pisałam kilka razy do sprzedawcy jednak nic to nie dało. Dodatkowo , wysłał on przedchwila paczkę nie zwracając uwagi na moje prośby. Allegro także mi nie odpisuje . Co mam zrobić w takim przypadku? Czekam już dlugo czad na odpowiedź od sprzedawcy której nie dostaje

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli zrezygnowałeś przed wysłaniem to nie odbieraj paczki, sprzedający nie powinien jej wysyłać.

oznacz moderatorów

Client:118937806
#7 Wielbiciel#

Właściwie to dostałam wiadomość ze sprzedający wprowadził numer przesyłki,  co już chyba oznacza że wysłał paczkę. Problem w tym że pisałam kilka razy do allegro , a także do sprzedawcy ale nie dostaje żadnych odpowiedzi . Paczka przyjdzie do kogoś innego , a ja nie wiem co zrobić 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie oznacza ze wysłał i nie powinien wysyłać, czekaj spokojnie i nie martw się, ma obowiązek w ciągu 14dni zwrócić Ci środki. Jest to firma?

oznacz moderatorów

Client:118937806
#7 Wielbiciel#

Tak, To firma. Martwię się faktem ze nie dostaje w ogóle odpowiedzi od nich , bo chciałam pokojowo rozwiązać sytuację, a oni chyba nawet nie zamierzają mi udzielać odpowiedzi

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:118937806 pytanie zasadnicze zakup od firmy czy osoby prywatnej i czy już opłacony? Jak od firmy to wprowadza nr przesyłki automat wiec ona fizycznie zostanie nadana dzisiaj ale sprzedawca ma twoje wiadomości w panelu wiadomości i leci mu czas na odpowiedź więc musi je w ciągu 24h odczytać i odpowiedzieć bo mu statystyki polecą konkretna firma tego pilnuje więc raczej odczyta to przed wysyłką i nie wyśle. A jak anulowane to zamówienie a wyśle to jego firma ma problem. Ty za to masz problem jak kupione od prywatnego i opłacone bo prywatny nawet ze smartem jak sprzeda i można systemowo anulować to wedlug kodeksu cywilnego i tak ma prawo wysłać czyli paczka poleci gdzie wskazano i odzyskiem zajmuje się kupujący.

oznacz moderatorów

Client:118937806
#7 Wielbiciel#

To jest firma. Martwi mnie tylko to że oni tsk długo nie odpisują,  bo chciałam normalnie ich powiadomić o tym że zaszły problemy a oni w ogóle na to nie odpisują,  I teraz ro się teoche obawiam o to że jakaś inna osoba to dostanie, przez co mogą się zrobić komplikacje. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:118937806 Nie będzie komplikacji jak zrobiłaś zwrot przed wysłaniem, spokojnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A Ty nie czytasz wątków tylko 2x o to samo?🤔 Po pierwsze od prywatnego nie byłoby w systemie , zwrotu anulowania zakupu itd. a po 2 to pytanie i odpowiedź była wcześniej. Ale to tylko tak, bez złośliwości.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 byłoby jakby prywatny ze smartem zakup udostepnił i wysyłał system jest ułomny i zezwoli na zwrot czy anulowanie temat na forum był w zeszlym roku i nie wiadomo czy załatali buga, sam brałeś udział w wątku po stronie kupujących, a allegro stwierdzilo że skoro smartem i nie wypelnił sprzedawca prywatny pola zwroty to ma przyjmować bez podania przyczyny. @Client:118937806 odczyta jak to firma ma 24h na odpowiedź bo mu polecą statystyki konta podjazdy kurierów są zwykle w firmach od 13 do późnego popoludnia 

oznacz moderatorów