Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem ze przedającym, który zmusza mnie do odesłania towaru do Chin. Zgłosiłam zwrot, gdyż kurtka zasadniczo odbiega jakością od tej, która jest zaprezentowana na zdjęciach w aukcji sprzedającego ( fatalna jakość materiału) i uważam, że zdjęcia celowo wprowadzają kupującego w błąd. Firma sprzedającego jest zarejestrowaną na terenie Polski więc obowiązują ją polskie przepisy. Napisałam Im, że korzystanie z zalet prowadzenia działalności w modelu dropshipping nie zwalnia ich jako podmiotu z respektowania przepisów kraju na którego terytorium prowadzą działalność. Uważam, że taka postawa ma mnie narazić na dodatkowe koszty lub zniechęcić do zwrotu BUBLA z ceraty. Nie mogąc porozumieć się ze sprzedajacym otworzyłam spór w którym allegro sugeruje sprzedającemu polubowne załatwienie, a oni proponują mi reklamację. Co ja mam teraz zrobić ? Nie chcę wymiany towaru.
@grzes-ko1 sprawdzić jaki był podany adres do zwrotów w odpowiedniej zakładce w momencie zakupu. Jeśłi był tam adres w Chinach .... cóż pozostaje odesłac do Chin.
Zdaje sie że zaden przepis ani polski anie unijny nie narzuca gdzie ma byc adres do zwrotów oraz reklamacji produktów ( chyba że czegoś nie doczytałem) . Lecz obowiązuje ten adres który sprzdawca ma podany w zakładce : zwroty i reklamacje
Potem cóż , Pozostaje tylko odpowiedni komentarz wystawić......
Zawsze zwracasz tam gdzie sprzedawca ma zapisane w swoich ustawieniach. Kupując od chińczyka musisz się liczyć z takim utrudnieniem . Najlepiej jak widzisz okazyjną cenę zawsze sprawdzaj czy czasem odesłanie nie będzie kłopotliwe lub przed zakupem pytaj sprzedawcę przez "centrum wiadomości". Niektórzy sprzedawcy nawet jak mają wysyłkę od nas z kraju mają zaznaczone miejsce zwrotu gdzieś daleko tak by się nie opłacało zwracać.
@grzes-ko1 prawo jest proste klikając kup teraz akceptujesz ofertę w całości czyli jak nie doczytałeś że adres zwrotu jest w Chinach to ty masz problem bo kupując zgodziłeś się że zwrot nadasz do Chin
Odsyłasz tam gdzie jest adres w ofercie w momencie zakupu, czytałaś to ? nie masz wyboru jeżeli w zakładce reklamacje albo jak piszesz chcesz zwrócić masz Chiny, albo wysyłasz albo nie.
Czy oferta miała darmowy zwrot? Jeśli tak to zakładasz dyskusję i kłócisz się, chce zwrot do Chin to niech wyślę etykietę. Jeśli nie to niestety odsyłasz na adres jaki był podany w zwrotach. Nie bez powodu ludzie tu są mocno wkurzeni na chiński handel i ciągle są posty niezadowolonych klientów. Allegro całkowicie zmieniło sposób działania. Promuje wszystkich sprzedających w ogromnych ilościach. Nie ważne czy to drop, chińczyk czy jakaś wielka firma z marną obsługą. A ukrywają oferty od wszystkich mniejszych tylko dlatego, że małe obroty generują. Co do podobieństwa na zdjęciu to sprzedawca zwyczajnie użył zdjęć katalogowych kogoś innego. Allegro uważa, ze to jest ok. I to do tego stopnia, że zezwala chińczykom na podpinanie się do produktów naszych rodzimych małych firm i psucie im opinii 3x tańszym i 10x gorszym szajsem...
@AnnaG-Antyki dlaczego niby miała by mieć darmowy zwrot? mało który sprzedawca udostępnia darmowy zwrot, ustawa jasno określa czyj jest koszt zwrotu, a smart jest usługą allegro to niech allegro da etykietę do Chin
Były tu już przypadki gdy chińczyk bez zrozumienia co zaznaczał udostępniał w aukcji darmowy zwrot. To nie jest winą klienta. Stąd pytanie.
@AnnaG-Antyki więcej przypadków jest że allegro się wypięło pisząc odeślij kupujący na Chiny zwrot lub reklamację i płacz kupującego że ile...
@grzes-ko1 najpierw rozróżnijmy czy reklamujesz czy zwracasz - odstępujesz ? potem zapoznajmy się z zakładką zwroty i reklamacje sprzedawcy i tam masz wszystko kto co za co płaci i gdzie odsyła 🙂