anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Złożyć wniosek do programu ochrony kupującego czy czekać na odpowiedź firmy kurierskiej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Fox098
#7 Wielbiciel#

Kupiłem garderobe loft i stelaż okazał się tak powyginany że nie da się go skręcić zgłosiłem telefonicznie sprzedającemu problem stwierdził że to wina kuriera i został złożony protokół szkody DPD teraz pytanie zlozyc wniosek programu ochrony kupującego allegro czy czekać na odpowiedź dpd

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kostas11
#21 Demiurg#

@Fox098 Pok to ostateczność jak sprzedawca Cię oleje 🙂  złóż reklamację sprzedawcy i poproś o wymianę, dosłanie lub zwróć towar 🙂

Zgłoś mailowo reklamację nie telefonicznie bo nie masz podkładki, od tego czasu ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji sprzedawca, Ciebie nie interesuje reklamacja DPD 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Fox098
#7 Wielbiciel#

Napisałem mailowo sprzedawcy że zadam wymiany części na nowa jeśli po 14 dniach nie podejmie takiej decyzję składam wniosek do pok 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Fox098 Ty nie masz obowiązku czekać na żadne odpowiedzi DPD. Reklamację składasz sprzedawcy. Jeżeli nie oddał Ci pieniędzy lub nie wymienił towaru, a minęło 14 dni od zakupu, możesz złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

 Reklamacja i dodatkowo, jeśli spisany został, jak piszesz, protokół szkody, wyślij go sprzedającemu, możesz też zrobić zdjęcia. To nie obowiązek, ale pomoże zarówno Tobie, jak też sprzedającemu.

oznacz moderatorów