Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem garderobe loft i stelaż okazał się tak powyginany że nie da się go skręcić zgłosiłem telefonicznie sprzedającemu problem stwierdził że to wina kuriera i został złożony protokół szkody DPD teraz pytanie zlozyc wniosek programu ochrony kupującego allegro czy czekać na odpowiedź dpd
@Fox098 Pok to ostateczność jak sprzedawca Cię oleje 🙂 złóż reklamację sprzedawcy i poproś o wymianę, dosłanie lub zwróć towar 🙂
Zgłoś mailowo reklamację nie telefonicznie bo nie masz podkładki, od tego czasu ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji sprzedawca, Ciebie nie interesuje reklamacja DPD 🙂
Napisałem mailowo sprzedawcy że zadam wymiany części na nowa jeśli po 14 dniach nie podejmie takiej decyzję składam wniosek do pok
@Fox098 Ty nie masz obowiązku czekać na żadne odpowiedzi DPD. Reklamację składasz sprzedawcy. Jeżeli nie oddał Ci pieniędzy lub nie wymienił towaru, a minęło 14 dni od zakupu, możesz złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Reklamacja i dodatkowo, jeśli spisany został, jak piszesz, protokół szkody, wyślij go sprzedającemu, możesz też zrobić zdjęcia. To nie obowiązek, ale pomoże zarówno Tobie, jak też sprzedającemu.