anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokował mi się koszyk

driada25
#7 Wielbiciel#

Na telefonie w aplikacji allegro zablokował mi się koszyk,  próbowałam wylogować się, odświeżyć, wyłączałam telefon,  ciągle ten sam komunikat "upss coś poszło nie tak...", ten sam koszyk na komputerze otwiera się,  co mogę zrobić? Nie chcę stracić zawartości koszyka.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Agent555
#19 Nestor#

Spróbuj zaktualizować aplikacje allegro lub odinstalować i jeszcze raz zainstalować aplikację.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@driada25 Zrobić zakupy przez komputer.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

anna-a179
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie tak samo od kilku dni 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@anna-a179 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów