anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto

Mateo7o007
#7 Wielbiciel#

Witam ostatnio zakupiłem przedmiot i odstąpiłem od umowy. Moje konto bez żadnej wiadomości/informacji zostało zablokowane i nie mam możliwości złożyć żadnego zamówienia. Posiadam pakiet SMART który jest opłacony i mimo kontaktu z allegro konto zostaje zablokowane i pakiet smart nie został zatrzymany a środki zwrócone. Po kontakcie na Messenger otrzymuję informację że nikt nic nie wie i oni nic nie wiedzą że mam kontaktować się na mailu. Na mailu otrzymuję informację że mam podać swoje dane, WSZYSTKIE !!! Chcą moje zdjęcie, dowód osobisty z obu stron, adres zamieszkania. Po poinformowaniu allegro że nie chce wysyłać swoich danych wrażliwych przez pocztę, odesłali mnie do wysłania zapytania allegro i ponownie powróciliśmy do poczty.

Na wszystkie moje wypociny na Gmail, odpisuje BOT który jest obojętny na moje wszelkie wiadomości...

Co mogę zrobić aby odzyskać konto, lub anulować pakiet smart. Nie widzi mi się przesyłanie wszystkich moich danych przez pocztę bo obawiam się o moje dane wrażliwe.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Mateo7o007 Czy możesz podać numer zgłoszenia mailowego, o którym piszesz? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mateo7o007
#7 Wielbiciel#

51248700

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mateo7o007 dziękuję, Twoje konto jest powiązane z innym zablokowanym kontem, a wyjaśnić to może jedynie właścicielka tego konta w sprawie 51072082. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mateo7o007
#7 Wielbiciel#

Ja temat zacząłem na swoim koncie a historia dotyczy konta matki. Ale wszytsko dotyczyło jednego konta i nikt więcej się nie logował. A konto zostało zablokowane od razu bo zgłoszeniu odstąpienia od umowy. Dane na koncie nie były zmieniane od nastu lat. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mateo7o007 to już kwestia do wyjaśnienia z działem bezpieczeństwa transakcji i możesz to zrobić wyłącznie w zgłoszeniu, które wskazałam wyżej. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mateo7o007
#7 Wielbiciel#

Widzę że nie do końca przeczytałaś to co napisałem, kontakt z allegro na mailu to pisanie z Botem bo na wszytsko odpowiada tym samym ze chce wszystkie dane, które są absurdalne.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Mateo7o007 a my jasno informujemy, że w kwestii blokady informacji możemy udzielać wyłącznie mailowo. Widzę, że otrzymałeś informację o odblokowaniu konta.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mateo7o007
#7 Wielbiciel#

Odpowiadacie mi na pytania informacjami które umieściłem i pierwszej wiadomości. Ja nie pytam czy dostałem odpowiedź o odblokowaniu konta a to czy standardem allegro jest ZMUSZENIE do wysyłania danych wrażliwych po za platformą allegro gdzie nie mają oni wpływu na bezpieczeństwo tych danych. I tak jak już informowałem nie otrzymałem informacji mailowo bo tak jak już po raz kolejny informuje na wszystkie pytania otrzymuje tą samą wiadomość o konieczności wysłania danych wrażliwych po za platformę. Do tego czasu NIKT nie poinformował mnie dlaczego blokada została nałożona i dlaczego firma allegro wymaga większej ilości danych do weryfikacji niż Banki, Policja i Urzędy…

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Mateo7o007 działamy zgodnie z regulaminem na jaki sie zgadzasz zakładając konto na Allegro.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów