anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane "Zwróć zakup"

fernandez2004
#7 Wielbiciel#

Witam,

czy da się ponowić zwrot zakupu?

Źle zrozumiałem monit o przerwie technicznej InPostu. Wcisnąłem "Zwróć zakup" i przeszedłem pierwszy krok, w następnym trzeba było wybrać sposób zwrotu. Interesuje mnie opcja "allegro Inpost", ale ze względu na przerwę techniczną była ona niedostępna (wyszarzona). W związku z tym chciałem przerwać procedurę zwrotu, ale najwyraźniej się nie da, bo opuszczając stronę i próbie ponownego zwrotu nie mogę już tej opcji wybrać. Strzelam, że serwis uznaje już że towar jest zwrócony.

Czy i co da się w tej sytuacji zrobić? Chciałbym skorzystać z ze zwrotu "Allegro Inpost".

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@fernandez2004 Allegro nie może Ci blokować zwrotu zakupu. O zwrocie możesz poinformować sprzedawcę w ciągu 14 dni od OTRZYMANIA przedmiotu, a potem masz kolejne 14 dni na odesłanie towaru. Zwrotu możesz dokonać poza Allegro, serwis nie może Ci stwarzać żadnych ograniczeń. Zwracany produkt odsyłasz na własny koszt, o ile to zwrot bez podania przyczyny, bo jeśli to zwrot w ramach reklamacji z powodu wad lub niezgodności z opisem, sprzedawca jest zobowiązany oddać Ci koszt odesłania. Jeżeli jednak chodzi Ci o zwrot DARMOWY i masz z tym problem, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@fernandez2004 jeśli masz na myśli zwrot zamówienia nr 4e41c521-254f-11ec-a133-37ae22d8e6a2 to widzę, że udało się wygenerować kod. Teraz do 24.10.2021 masz czas aby odesłać przesyłkę do sprzedającego. Czy już wszystko jest okej, czy mogę jakoś pomóc?  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów