Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy da się ponowić zwrot zakupu?
Źle zrozumiałem monit o przerwie technicznej InPostu. Wcisnąłem "Zwróć zakup" i przeszedłem pierwszy krok, w następnym trzeba było wybrać sposób zwrotu. Interesuje mnie opcja "allegro Inpost", ale ze względu na przerwę techniczną była ona niedostępna (wyszarzona). W związku z tym chciałem przerwać procedurę zwrotu, ale najwyraźniej się nie da, bo opuszczając stronę i próbie ponownego zwrotu nie mogę już tej opcji wybrać. Strzelam, że serwis uznaje już że towar jest zwrócony.
Czy i co da się w tej sytuacji zrobić? Chciałbym skorzystać z ze zwrotu "Allegro Inpost".
@fernandez2004 Allegro nie może Ci blokować zwrotu zakupu. O zwrocie możesz poinformować sprzedawcę w ciągu 14 dni od OTRZYMANIA przedmiotu, a potem masz kolejne 14 dni na odesłanie towaru. Zwrotu możesz dokonać poza Allegro, serwis nie może Ci stwarzać żadnych ograniczeń. Zwracany produkt odsyłasz na własny koszt, o ile to zwrot bez podania przyczyny, bo jeśli to zwrot w ramach reklamacji z powodu wad lub niezgodności z opisem, sprzedawca jest zobowiązany oddać Ci koszt odesłania. Jeżeli jednak chodzi Ci o zwrot DARMOWY i masz z tym problem, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@fernandez2004 jeśli masz na myśli zwrot zamówienia nr 4e41c521-254f-11ec-a133-37ae22d8e6a2 to widzę, że udało się wygenerować kod. Teraz do 24.10.2021 masz czas aby odesłać przesyłkę do sprzedającego. Czy już wszystko jest okej, czy mogę jakoś pomóc?