Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@@ @@ @@ @_HolaOla_
Uzasadnienie masz w mailu a pytania kieruj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
@DottiG Powód znajdziesz w wiadomości mejlowej z 21 grudnia (korespondencja numer 29756125).
Konto zostało zawieszone, ponieważ w naszej ocenie naruszyłaś art.10.1. Szczegółowo rzecz ujmując, chodzi o opinie wystawione w naszym serwisie.
Jeśli potrzebujesz, to mogę przytoczyć tutaj fragmenty, jednak wolałabym tego nie robić, ponieważ są to treści wysoce nieprzyzwoite.
Prosimy o wyjaśnienie tej kwestii (w odpowiedzi na korespondencję 29756125).
@ko_alka niestety ale bardzo czesto chce sie wystawić wulgarny komentarz ze zwględu na bezczelność i chamstwo *spszedafcy*.
Wiem po sobie.
Od dłuższego już czasu zakupy na Allegro nie mają nic wspólnego z poszanowaniem obydwu stron i dobrymi obyczajami.
Przynajmniej dla mnie.
Dlatego też kupuję na Allegro coraz mniej.
Szkoda nerwów.
@Client:104371448 jakoś kipuję na allegro ponad 17 lat i nie spotkałem się nigdy ze sprzedafcą i chamstwem, zrobiłem 1 zwrot za ten czas i 1 reklamację (ostatnio). Towar zamawiałem nawet z Chin i też problemu nie było. Na zadane pytania dostawalem odpowiedź, ba nawet jak się sprzedawca sprawdził w odpowiedzi to dostawał laurkę za obsługę np chciałem zakupić mikrofon karaoke 7 letniej chrześnicy i wysłalem sprzedającemu litanie 14 pytań na 3 strony tekstu i dostałem odpowiedź na każde wraz z poleceniem produktu do zakupu. Tylko ja jak widać kupuję 1 świadomie, 2 nie wkurzam sprzedawców niepotrzebnymi zwrotami bo nie wiem co ja chcę, 3 jeśli mam pytania to pytam by kjpić coś co mi potrzebne a nie na probę, 4 nie kupuję towaru na oko do mierzenia by nie odsylać i zamawiać 10 razy w te i nazad a jeśli mi zależy na konkretnym ciuchu to najpierw mierzę w sklepie i albo czekam na promocję albo szukam w necie taniej jeśli uważam że cena jest zbyt wygórowana w sklepie stacjonarnym. Jak widać się da tylko trzeba być konsumentem świadomym a nie konsumentem masowym na łapu capu a jak do tego ktoś jest jeszcze cwaniakiem albo niekompetentnym leniem co mu sie nawet nie chce sprawdzić co kupuje tylko potem od razu wali fochy to nie ma się co dziwić że relacje kupujący vs sprzedający opierają się na przerzucaniu się mięchem plus probach wzajemnego wydymania się bez mydła
@az1rael to powinieneś się cieszyć. Pisałem już wielokrotnie, ze problem zaczyna sie od przesylania towaru niezgodnego z zamowieniem a pozniej klopotami ze zwrotem pieniedzy.
Nie bede sie znowu powtarzać bo jak widać pewnych spraw nie rozumiesz i nie zrozumiesz. Patrzac z perspektywy czasu ludzie nie bez powodu wystawiaja negatywne komentarze danemu sprzedawcy.
Nigdy nie patrze na negatywy ale po problemach zagladam w karte i sie okazuje, ze negatywy danego sprzedawcy odpowiadaja moich klopotom.
*Więc* ewidentnie coś jest na rzeczy. Nie jestem wyjątkiem i inni mają te same/identyczne problemy z danym handlarzem.
Pomijam juz fakt, ze kompletnie nie rozumie jak dany handlarz funkcjonuje na Allegro ale... prowizja robi swoje przy aktywnych 5000 aukcji.