anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zadaj pytanie sprzedającemu

MAMY ROZWIĄZANIE!
swistak2112
#8 Zapaleniec#

2 października 15:10 zadałem pytanie sprzedającemu https://allegro.pl/uzytkownik/flixsystem odnośnie oferty 7969966462.  Dalsza korespondencja:

2 października
Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
15:20
 
4 października
Czy odpowie od Państwa jest mozliwa?
08:13
 
4 października
Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
08:21
 
Ostatni komunikat jest z : 4 października
Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
15:08
 
Pytanie:
Czy na jakąkolwiek odpowiedź można liczyć?? Gdzie to napisać?
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mwmonety
#21 Demiurg#

W dni wolne od pracy firmy zwykle są nieczynne i jedynie automat klepie jakaś ustawiona odpowiedź ale w dni robocze sprzedawca powinien odpowiedzieć niezwłocznie bo inaczej nalicza mu punkty ujemne . Jeśli nie odpowiada warto poszukać innego z którym będzie lepszy dialog.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@swistak2112 Odpowiedź z autorespondera. Poczekaj na właściwą albo szukaj przedmiotu gdzie indziej.

oznacz moderatorów
swistak2112
#8 Zapaleniec#

Zatem jeszcze raz napiszę. A nuż? Takiego modułu inni nie mają, a i nie chcę też kupować czegoś, co będzie elektrośmieciem od razu.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W weekend nie muszą odpowiadać ale już teraz powinni ale żeby im "jakość" nie poleciła posługują się BOTami. Poczekaj do jutra a najlepiej poszukaj innego sprzedającego.

oznacz moderatorów
zibikkk
#8 Zapaleniec#

Swoją drogą te autorespondery to niezła patologia i Allegro powinno się za to wziąć. Bo co to za różnica dla klienta czy dostanie taką "odpowiedź" czy wcale nie otrzyma.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ważne są dla sprzedających!

oznacz moderatorów
zibikkk
#8 Zapaleniec#

Tak, ja wiem. Tylko jest to przez sprzedających takie trochę omijanie wymogu.  Bo przecież nie taki był zamysł Allegro, żeby klienci dostawali automatyczne odpowiedzi, nic nie wnoszące. Gdyby tak było to autoresponder byłby wbudowany w konto sprzedawcy. 🙂

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@zibikkk Tylko, że kupujący nie liczą się z tym kiedy i o której zadają pytanie. Miałem już takiegi delikwenta co dzwonił o 1 w nocy > drugi pisał o 2 w nocy sms-a, bo nie odpisałem na pytanie zadane o 23.30. Jak kupujący zaczną traktować sprzedawców normalnie to wtedy bot nie będzie potrzebny. Dlaczego nikt nie pójdzie o 23.00 do sklepu i nie zacznie się awanturować, że zamknięty > bo on chciał coś zobaczyć. Czasami te pytania zadawane o dziwnych porach sa po prostu beznadziejne > wystarczyłoby oprócz tytułu aukcji (przynajmniej u mnie) przeczytać opis > i tam była odpowiedź.

oznacz moderatorów
zibikkk
#8 Zapaleniec#

Przecież ja nie o tym. Chodzi o to, że mając autorespondera sprzedawca może w ogóle nie odpowiadać na pytania, bo w systemie ma zaliczoną odpowiedź. 
To jacy są klienci to ja doskonale wiem i zgadzam się z Tobą w pełni.

oznacz moderatorów
swistak2112
#8 Zapaleniec#

Dziś minęło 2 dni robocze. Ale nie ma sprawy, kupiłem inaczej. Podziękowania.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@zibikkk Gdyby nie wymogi Allegro odpowiadania w okreslonym czasie, za przekroczenie którego sprzedający dostaje po jakości (może stracić Smarka) to autoresponder nie byłby potrzebny. Allegro nie może zakazać jego stosowania, bo to legalny program.

oznacz moderatorów
zibikkk
#8 Zapaleniec#

Ale to oczywiste. Sam jestem sprzedawcą i wiem jak to działa. Chodzi mi po prostu o samą ideę. 🙂

oznacz moderatorów